محمود تيغ نورد دليل ناكامي تيم در هفته هاي اخير ضعف در ضربه هاي نهايي بيان كرد و اظهار داشت: در زدن ضربه نهايي بي دقت سيستم و اين مسئله ارتباطي به توانايي مربي تيم ندارد.

محمود تيغ نورد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شرايط تيم بسيار خوب است و تمرينات منظم و مستمري را انجام مي دهيم اما متاسفانه پس از گذشت از 6 هفته از رقابت هاي ليگ برتر در كسب پيروزي همچنان ناكام هستيم و تاكنون موفق به كسب 3 امتياز ديدارهاي خود نشده ايم.
وي ادامه داد: فوتبال فني و با كيفيتي را در زمين مسابقه به نمايش مي‌گذاريم و در ديدارهاي خانگي حتي عملكردي مناسب تر از بيرون خانه داريم اما در هر دو حالت ناكام هستيم و علي رغم خلق موقعيت ها ي خطرناك بر روي دروازه حريف اما در زدن ضربه‌ي نهايي و به ثمر رساندن گل بازيكنان دقت كافي و لازم بكار نمي‌گيرند از اين رو نتيجه اي كه شايسته تيم است حاصل نمي‌شود.
كاپيتان آلومينيوم ادامه داد: علي رغم ناكامي هايي كه تاكنون كسب كرده ايم اما از سوي جباري زاده مديرعامل باشگاه هيچ گونه صحبتي مبني بر كسر مبالغ قرارداد بازيكنان انجام نشده است و همچنان وي از بازيكنان و اعضا كادر فني حمايت مي كند و تيم در آرامش كامل تمرينات خود را انجام مي دهد.
وي افزود: مهمترين مشكل اصلي كه در حال حاضر تيم با آن مواجه است ضعف مسائل روحي و رواني بازيكنان است و متاسفانه از اين ناحيه دچار مشكل هستيم البته ميثاقيان سرمربي تيم در رفع بحران هاي رواني اطلاعات و تخصص كافي دارد و به طور حتم در هفته هاي بعد از اين لحاظ نيز مشكلي نخواهيم داشت.
وي افزود: مسئولان باشگاه تاكنون 10 درصد از قراردادهاي فصل جاري را به بازيكنان پرداخت كرده اند و از اين بابت مشكلي نداريم براي بازي مقابل مس كرمان آماده هستيم و نقاط ضعف و قوت تيم را بررسي و آناليز كرديم و برنامه هايي نيز براي شكست تيم توسط مربيان تيم طراحي شده است.
كاپيتان خاطرنشان كرد: تيم مس كرمان از بازيكنان جوان و با تجربه تشكيل شده است و از حضور مربي خوبي نيز بهره مند است اما محكوم به پيروزي هستيم و به طور حتم از سد تيم مس كرمان عبور مي كنيم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار