دبير كل جبهه حاميان ولايت گفت: مبارزه با تروريسم بين‌المللي و منشأ آن يعني آمريكا و رژيم صهيونيستي باید يكي از اهداف جمهوري اسلامي ايران در دوران 3 ساله ي رياست بر "گروه نم" باشد.

دلاور صيامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به رياست ايران بر گروه نم طي 3 سال آينده گفت: تشكيل دبيرخانه دائمي به منظور جذب ساير كشورها و اداره جهان براساس تدبير و انديشه كل كشورهاي آزادي خواه و استقلال طلب يكي از محورهايي است كه مي توان در اجلاس عدم تعهد‌ها و همچنين رياست 3 ساله ايران بر اين نهاد مهم بين المللي مورد بررسي قرار داد.

دبيركل جبهه حاميان ولايت افزود: مبارزه با تروريسم بين‌المللي و منشأ آن يعني آمريكا و رژيم صهيونيستي بايد يكي از اهداف جمهوري اسلامي ايران در دوران سه سال رياست بر "گروه نم" باشد.

صيامي ادامه داد: در اجلاس "گروه نم" در تهران تصويب قانوني در زمينه استقلال و تبادل اقتصادي، اجتماعي و سياسي كشورهاي عضو ضرورت دارد، تا از آسيب تحريم‌هاي خصمانه و يكجانبه  كشورهاي 1+5 عليه اعضاي عدم تعهد بكاهد.

دبيركل جبهه حاميان ولايت در پايان خاطر نشان كرد: رياست 3 ساله ايران بر "گروه نم"، به دنيا ثابت مي‌كند كه كشورمان نه تنها در بحث نهضت بيداري اسلامي در سطح منطقه الگو است، بلكه در سطح بين‌المللي هم به يك قدرت بلا منازع  تبديل شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ضرورت ، مبارزه ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار