فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه»با اکران 12 روزه خود در 30سالن سینما توانست فروشی 1 میلیارد تومانی را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، فیلم های سینمایی در حال اکران این روزها فروش فوق العاده ای را سپری می کنند در این میان فروش فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه»بی نظیر است.
این فیلم توانست پس از 12 روز نمایش خیلی زودتر از موعد موقر وارد باشگاه میلیاردی ها شود.
این فیلم پس از 12 روز نمایش و همچنین داشتن 30 سالن سینمایی و فروش 85 میلیون تومانی خود وارد باشگاه میلیاردی ها شد که این نیز در نوع خود بی نظیر است.
فیلم سینمایی«ضد گلوله» به کارگردانی «مصطفی کیایی» نیز با داشتن 20سالن سینمایی و 12 روز نمایش روز گذشته فروشی 11 میلیون تومانی را تجربه کرد و مجموع فروش خود را به110 میلیون تومان رسانید.
فیلم سینمایی "بی خداحافظی" نیز سومین فیلم پر فروش در حال اکران است که می توانست فروشی 120 میلیون تومانی را تجربه کند در این فیلم که زندگی«رضا صادقی» خواننده پاپ سینما به تصویر کشیده شده بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، رضا صادقی، شقایق فراهانی و پگاه آهنگرانی به ایفای نقش  پرداخته اند.«بی خداحافظی» فیلمی از «احمد امینی» است که در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز به نمایش در آمده است.
فیلم سینمایی «خوابم می آد» به کارگردانی «رضا عطاران» نیز طی چند روز آینده مجموع فروش خود را در  تهران به 2 میلیارد تومان خواهد رسانید.
این فیلم با داشتن 7 سالن سینمایی و 50روز نمایش روز گذشته فروشی 4 میلیون تومانی را تجربه کرد.
گرچه با اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» از تعداد سالن های «خوابم می آد» کاسته شد اما همچنان به فروش خود در سینما های تهران و شهرستان ادامه می دهد.
فیلم سینمایی «شور شیرین» به کارگردانی «جواد اردکانی» که زندگی «شهید کاوه » را با بازی حمید عمارلو، احمد نجفی و رضا رویگری به تصویر کشیده است با داشتن 8 سالن سینمایی و همچنین 49 روز نمایش فروشی 2 میلیون و پانصد هزار تومانی را روز گذشته تجربه کرد و مجموع فروش خود را به 225 میلیون تومان رسانید.
فیلم سینمایی«همه چی آرومه» به کارگردانی«مصطفی منصوریار»، نیز با داشتن 10 سالن سینمایی و 40 روز نمایش توانست روز گذشته فروشی 1 میلیون تومانی را تجربه کنند و مجموع فروش خود را به 225 میلیون تومان برساند، در این فیلم سینمایی که در ژانر کمدی و طنز ساخته شده بازیگرانی چون جواد عزتی، علی صادقی،و رضا داود نژاد به ایفای نقش پرداخته اند.
روز گذشته شورای صنفی نمایش نیز ازاکران فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی «همایون اسعدیان» و «بغض» به کارگردانی «رضا درمیشیان» خبر داد.
امید است برای اکران دوم عید فطر نیز شاهد بی عدالتی در اکران نباشیم تا این فیلم ها نیز بتوانند در فضایی آرام به اکران خود ادامه دهند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار