معاون سياسي دبير كل حزب الله بعد از ديدار با ميشل عون رئيس جريان آزاد ملي لبنان ابراز اميدواري کرد ايران بتواند از طريق راه حلي که در اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها پيدا مي شود، خونريزي در سوريه را متوقف کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار، معاون سياسي دبيرکل جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد کساني که روي گسستن ائتلاف بين حزب الله و جريان آزاد ملي لبنان شرط بندي کرده اند بازنده خواهند بود و گذشت زمان نشان خواهد داد که اين ائتلاف، محکم و قدرتمند است.
حسين الخليل بعد از ديدار با ميشل عون رئيس جريان آزاد ملي لبنان همچنين ابراز اميدواري کرد ايران بتواند از طريق راه حلي که در اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها پيدا مي شود، خونريزي در سوريه را متوقف کند.
الخليل گفت: همه کساني که روي گسستن ائتلاف حزب الله و جريان آزاد ملي شرط بسته اند بازنده خواهند بود. اين مسئله تاکنون ثابت شده است و ايام بعدي نيز آن را ثابت خواهد کرد. اين ائتلاف، محکم و قدرتمند است.
الخليل همچنين گفت: ديدار امروز با ميشل عون از جمله ديدارهاي عادي و دوره اي بود. ما احساس مي کنيم که هرچند وقت يکبار لازم است از نظر يکديگر در خصوص مسائل مختلف باخبر شويم و ديدار امروز هم در همين چارچوب انجام شد.
حاج وفيق صفا مسئول واحد ارتباطات و هماهنگي حزب الله و جبران باسيل وزير کابينه لبنان از جناح ميشل عون نيز در اين ديدار حضور داشتند.


برچسب ها: میشل ، عون ، لبنان ، ائتلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار