حمزه زرینی:

برای هر اتفاقی آماده ایم/اسیر جنگ روانی مصریها نمی شویم

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: با توجه به حساسیت دیدار زیرگروه لیگ جهانی 2013 مقابل مصر ما خود را برای هر اتفاقی آماده کرده ایم.

حمزه زرینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در تهران فقط تمرین می کردیم و همین مسئله باعث شده بود تا بدن بازیکنان کمی خسته به نظر برسد اما در اسلوونی از فشار تمرینات کم شده و با بازی هایی که انجام می دهیم از نظر جسمانی به شرایط مسابقه نزدیک می شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای اردوی اسلونی شرایط کلی تیم روز به روز بهتر می شد و بازی های تدارکاتی هم در سطحی است که ما را به هدف خود نزدیکتر می کند.

عضو تیم ملی والیبال گفت: بازی مقابل کرواسی، اسلونی و پرتغال در شرایطی برگزار شد که آنها هم مثل ما خود را برای حضور در رقابت های مهم اروپایی و جهانی آماده می کردند و این امر به ما این امکان را داده که در برابر تیم های که دارای انگیزه بالا هستند مسابقه داده و در شرایط سخت بازی قرار بگیریم.

زرینی در ادامه، هدف نهایی تمام اردوها و بازی های تدارکاتی تیم ملی را آمادگی صد درصد ایران مقابل مصر در چارچوب رقابت های انتخابی لیگ جهانی عنوان کرد و افزود: روز بازی با مصر هم به نظرم دریافت اول ما تعیین کننده است اگر دریافت ما به پاسور برسد به راحتی مصر را در خانه اش شکست می دهیم.

وی همچنین جنگ روانی و شگردهای تضعیف روحیه مصریها را در اردوی تیم ملی ایران بی اثر دانست و گفت: 2 سال پیش در همین مرحله از لیگ جهانی در مصر با این تیم بازی کردیم و برای ما تجربه شد که آنها به منظور رسیدن با پیروزی مقابل تیم ملی ایران دست به هر کار می زنند به همین دلیل خودمان را برای هر اتفاقی آماده کرده ایم، مطمئن هستم هیچ یک از بازیکنان ایرانی اسیر جنگ روانی مصری ها نمی شوند./ق

برچسب ها: زرینی ، مصر ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار