ما خانواده قربانیان ترور از شرکت کنندگان در اجلاس عدم تعهد می خواهیم که برای محاکمه عاملین از عملیات های وحشیانه تروریستی اقدام کرده و آنها را به مجامع بین المللی تحویل دهند.

همسر شهید کاظم ادوس از شهدای گروه های تروریستی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران مستقر در محل اجلاس نم؛ پس از مشاهده خودروهای دانشمندان هسته ای کشورمان که در حاشیه اجلاس کشورهای عدم تعهد در معرض دید میهمانان قرار گرفته بود، گفت: دیدن خودروهای شهدای هسته ای جمهوری اسلامی ایران بسیار تاسف بار است و بعد دیدن آنها ناخودآگاه اشک از چشمانم جاری شد چرا که ابن خودروها به شکل ناجوانمردانه ای منفجر شده اند.

وی در ادامه در پیامی به سران شرکت کننده در اجلاس نم افزود: از تمامی کشورهای شرکت کننده در این اجلاس می خواهیم که برای محاکمه عاملین و امرین اصلی این عملیات های وحشیانه تروریستی اقدام کنند و آنها را به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

همسر شهید آدوس با اشاره به فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران و کارشکنی های امریکا و غرب برای فریب افکار عمومی و انجام اقدامات تروریستی در راستای همین هدف شوم تاکید کرد: امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند که ترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران خللی در پیشبرد این فعالیت صلح آمیز ایجاد نکرده و ایران مصمم تر از گذشته در مسیر اهداف علمی خود گام بر می دارد.

حاجت مراد چالنگی پدر شهید دانیال چالنگی از دیگر شهدای ترور این گروه های تروریستی با تاکید بر اینکه کشورهای عضو عدم تعهد باید برای محاکمه عاملین جنایات تروریستی تلاش کنند، اظهار داشت: سران شرکت کننده در شانزدهمین اجلاس عدم تعهد باید تمام تلاش خود را برای برقراری صلح جهانی به کار گرفته و از مجامع بین المللی که در راستای دفاع از حقوق بشر فعالیت می کنند بخواهند تا عاملین اصلی جنایات تروریستی محاکمه کنند.

گفتنی است؛ این خانواده ها به نمایندگی از 30 خانواده شهید ترور و 300 جانباز این گروهک تروریستی در اجلاس سران عدم تعهد شرکت کرده اند.

انتهای پیام/پ2

برچسب ها: اجلاس ، تهران ، وزرا ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار