به عقیده ی کارشناسان فلائینی از اورتون توانسته لقب بهترین بازیکن جهان در دوهفته ی گذشته از لیگ های دنیا را از آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز این هافبک تیزپا رقیبان خود را به صلابه می کشد و تقریبا تمامی چالش هایی که با آن رو به رو می شود را با پیروزی پشت سر می گذارد و راه تنفس بر تیم ها را می بندد و آنها را به فرمان برداری ملزم می کند.
البته عده ای هم عقیده دارند که وی توانایی های زیادی ندارد. اما نظر شما در مورد وی هرچه باشد باز  هم نمی توانید خوبی اورتون در 2 هفته ی اخیر را انکار کنید و فلائینی تاثیر بی نظیری در این موفقیت داشته است. او گل پیروزی تاریخی اورتون مقابل منچستر یونایتد را نیز به ثمر رساند و لقب بهترین بازیکن زمین را از آن خود  کرد.
او موفقیت خود را در دیدار این تیم مقابل ساندرلن نیز تکرار کرد و موجب برد 3 بر 1 این تیم مقابل استون ویلا شد.
اما از دیگر بازیکنان قابل توجه هفته های اخیر می توان به افراد زیر اشاره کرد:
- ادن هازاد از چلسی:  او برای چلسی بی نظیر بوده است تا به حال و در مجموع دو برد چلسی، 3 پاس گل داده و یکبار نیز گلزنی کرده است.
- اسیتون ژوتیچ از فیورنیتنا: این مهاجم مونته نگروئی یکی از پر طرفدار ترین استعدادهای اروپاست و او توانایی های خود را به خوبی در دیدار فیورنیتنا مقابل اودینزه نشان داد و به این تیم کمک کرد تا از باخت حتی به برد 2 بر 1 دست یابد.
- لیونل مسی از بارسلونا: دوهفته از لالیگا گذشته است وی تا کنون 4 گل به ثمر  رسانده است. او روز شنبه در 15 دقیقه آخر دو بار گلزنی کرد تا برسلونا بتواند اوساسونا را 2 بر 1 مغلوب کند.
- نیمارا از سانتوس: این برزیلی آتشین توانست فوتبال در سطح جهانی را در پیروزی سانتوس مقابل پالمیراس به نمایش بگذارد تماشایی و توانایی های او در این بازی برای جهانیان بسیاری خوشایند بود./ق
برچسب ها: پشت ، سر ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار