برگزار کنند گان بازیهای پارالمپیک 2012 کردند با 100 کشور برای پوشش زنده ی این مسابقات قرارداد امضا کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل خبرگزاری لندن 2012، بازی های پاراالمپیک 2012 از چهارشنبه آغاز خواهد شد و کمیته ی برگزاری این مسابقات اعلام کرد با امضای 36 قرارداد جدید، رقم کشورهایی که بازیها را زنده تماشا می کنند به 100 کشور و بینندگان آن را به 4 میلیارد نفر در سراسر جهان رسانده است.

رئیس کمیته بین المللی پاراالمپیک سرفیلیپ کراون اعلام کرد این رقم از بیننده ی تلویزیونی در طول 10 روز مسابقات تاکنون بی سابقه بوده است و رکورد 308 میلیارد نفری در المپیک پکن را شکست خواهد داد.

تا به حال 11 ورزش امکان پخش زنده را به طور کامل کسب کرده اند و ورزش های دیگر نیز به زودی کسب خواهند کرد. شرکت خدمات بخش المپیک برای ارسال تصاویر زنده ی این رقابت ها به سراسر جهان به خدمت گرفته شده و گزارش ها حاکی از آن است که هزینه ی پخش این مسابقات با عواید بدست آمده از خروش آن برابر خواهد کرد.

تاکنون بارها صحبت بر سر این موضوع که پارالمپیک نیز همزمان با المپیک برگزار شود به وجود آمده است اما این موضوع هر بار توسط کمیته ی بین المللی پارالمپیک مورد انتقاد قرار گرفته و در نتیجه در رقابت جدا از یکدیگر برگزار شده اند./ق

برچسب ها: المپیک ، بازی ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار