نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس با اشاره به سيلاب‌هاي اخير در استان خراسان شمالي گفت: ستاد مديريت بحران عملكرد مثبتي در مديريت اين حادثه نداشت.

 قاسم جعفري نماينده مردم بجنورد، جاجرم،‌ مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به بروز سيلاب‌هاي  اخير در استان خراسان شمالي گفت: از ارديبهشت تا اواخر خرداد ماه سال جاري، سيل‌هاي ويرانگري در استان خراسان شمالي جاري شد که منجر به خسارت‌هاي فراواني به اين استان شد، اما متاسفانه مديريت بحران كشور  توجه جدي به اين مسئله نداشت.

وي در ادامه ضمن تسليت به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي و اظهار تاسف از بروز اين ضايعه افزود: سيلاب‌هاي اخير در استان خراسان شمالي شبيه به زلزله آذربايجان شرقي بود اما به شکل مناسب به آن پرداخته نشد و از طرفي نيز ستاد مديريت بحران کشور مساعدت خوبي در اين زمينه نداشت.

نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان با بيان اينکه مشکل جدي ما در اين حوزه است تصريح کرد: در برخي مناطق،سيل تنها محصولات کشاورزي را نابود نکرد بلکه زمين کشاورزي را برد و اين زمين‌ها را تبديل به سنگلاخ کرد.

وي در ادامه اظهار داشت: نگاه ما اين است که عدالتي که مورد نظر جمهوري اسلامي است و در اصل سوم قانون اساسي نيز بر آن تاکيد دارد و ساير اصول قانون اساسي نيز به آن مي‌پردازد اگر درست اجرا شود موجب خواهد شد مردم اين منطقه نيز شيريني عدالت مورد نظر نظام جمهوري اسلامي را بچشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سیلاب ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار