نماينده مردم تهران گفت: اعضاي منتخب نمايندگان مجلس براي شركت در كميته مشترك دولت و مجلس در خصوص تصميم‌گيري نهايي طرح جدايي ري از تهران مشخص شد.

اسماعيل كوثري در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص اعضاي نهايي كميته مشترك نمايندگان دولت و مجلس براي تصميم‌گيري در خصوص طرح جدايي ري از تهران اظهار‌ داشت: از بين 30 نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر، 5 عضو به عنوان نمايندگان منتخب در خصوص تصميم‌گيري نهايي اين طرح دولت كارشناسي خواهند كرد.

وي افزود: هاشمي، طلا، طبيب‌زاده، بذرپاش و كوثري 5 عضو نماينده منتخب براي شركت در اين كميته هستند.

نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر خاطرنشان كرد: نمايندگان دولت در اين كميته نيز وزير كشور و استاندار تهران خواهند بود تا به طور تخصصي‌تر و كارشناسي اين موضوع مطرح و مورد بررسي قرار گيرد.

كوثري با بيان اينكه در اين كميته اعضاي شوراي شهر و شهرداري هم شركت خواهند كرد، اظهار داشت: با توجه به اينكه اعضاي شوراي شهر و شهرداري مخالفت‌هايي را با اين طرح داشتند از آنان نيز براي شركت در جلسات اين كميته دعوت شده است.

وي در خاتمه خاطرنشان كرد: اولين جلسه اين كميته بعد از پايان اجلاس سران جنبش عدم تعهد برگزار و هر تصميمي كه در اين كميته در خصوص طرح جدايي ري از تهران گرفته شود، تصميم نهايي و ملزم به اجرا خواهد بود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار