معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران، فرمانبرداری از حاكم و ولی فقیه را موجب قوام و دوام ولایت پذیری دانست و گفت: این امر منتج به ترسیم اندیشه ای با تفكر ولایی تحول ساز می شود.

نصرالله ابراهیمی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به نظام اسلامی اظهارداشت: نیروی انسانی با آگاهی از قدر و منزلت خود و شناخت از حقیقت خویشتن، همگام با تعالیم دینی با دعوت از حق، صبر و عدالت كه از اركان اصلی دین مبین اسلام است، می تواند بر مشكلات فائق آید.

وی افزود: برنامه ریزی های صحیح در راستای دستیابی به اهداف غائی تحقق نمی یابد مگر با بكارگیری سلاح ایمان و تقوا كه از تمامی سلاح ها برنده تر و مطمئن تر است.

ابراهیمی خدمتگزاری به مردم را اصلی ترین مقوله تقویت اعتقاد و ایمان راسخ به عنوان سرمایه هایی اصلی دانست و گفت: قطعاً زمانیكه مسوولان به این مرحله برسند، حقوق دولت بر مردم آشكار می گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران حقوق دولت بر مردم را امری مهم و از ویژگیهای دولت برشمرد كه می تواند با استعانت از خدای متعال و اقتدار در جامعه آنچه را كه می خواهد محقق كند.

وی خاطرنشان كرد: وظیفه شناسی از نشانه های بالندگی و تعالی فرهنگی و انسانی جامعه است و بنابر توصیه پیشوایان و امامان عمل مطابق وظیفه منجر به خدمتگزاری با نیت خالص و دستیابی به جایگاه رفیع كرامت انسانی می گردد.

ابراهیمی اذعان داشت: عمل با نیت معنا و مفهوم می یابد و نیت جان عمل و روح عمل اخلاص است.

وی با تأكید بر خدمت بی منت كه از وظایف دولت در مقابل مردم است، گفت: منت آفت محسوب می شود و مسوولان به عنوان خدمتگزاران امین مردم و پاسدار خون شهداء باید به این مقوله توجه جدی داشته باشند، زیرا می تواند ناكارآمدی برنامه ها را در پی داشته باشد.

ابراهیمی تصریح كرد: از خودگذشتگی و ایثار از میراث گرانبهای امام و شهداء است كه امروز الگوی مسوولان در خدمت بی منت به مردم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به اینكه وفاداری همه جانبه امری ضروری است، اظهارداشت: جامعه ای موفق است كه در آن از نفاق و شایعه سازی اجتناب شود و با وحدت،همبستگی و یكپارچگی خدمت هر چه بیشتر به ملت را سرلوحه وظیفه خود قرار دهند تا به نقطه مطلوب برسند.

وی با بیان اینكه خیرخواهی نكته بسیار ظریفی است و طبق قرآن انسان ها مالك عمل و همت خود می باشد، خاطرنشان كرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بایستی برنامه ریزی و همت داشته باشیم تا بتوانیم بر مشكلات غلبه كنیم و با كاهش نقاط ضعف و افزایش نیت خیرخواهانه در امر رستگاری گام برداریم.

ابراهیمی در خاتمه تواضع و فروتنی با نیت خالص را امری ضروری در خدمتگزاری بیان كرد و هشدار داد كه تكبر آفت رستگاری است و خدمت صادقانه در برابر مردم از اصول دولت اسلامی است./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.