لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در ترکیب تیم ملی والیبال مصر یک الی 2 بازیکن خوب و حرفه ای وجود دارد اما ایران دارای 14 بازیکن ایده آل و آماده است.

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با افزود: برای ما به هیچ عنوان مهم نیست که مصری ها با چه ترکیبی در زمین ظاهر شوند و از چه نیروهایی به عنوان یار ذخیره استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ما 14 بازیکن ایرانی، یک تیم هستیم و هر کدام که در زمین باشیم خیالمان راحت است حتی اگر به هر دلیل یکی از والیبالیست ها نتواند خوب ظاهر شود به طور قطع یک بازیکن خوب دیگر جایگزین خواهد بود به طور کلی ما در حال حاضر یک تیم جایگزین دیگر داریم.

لیبروی تیم ملی در ادامه با اشاره به اینکه سطح کیفی و فنی والیبال ایران بالاتر از مصر است اظهار داشت: هم اکنون بازیکنان ایرانی از نظر جسمانی و بدنی به شرایط مطلوبی رسیده اند فقط بعد از مسابقات انتخابی المپیک تا حدودی دچار افت روحی شده بودیم که این موضوع هم به طور تدریج در حال برطرف شدن است و با توجه به پیشرفت مثبت روحیه تیم ماتا بازی با مصر از نظر روحی هم به آمادگی کامل خواهیم رسید.

ظریف که احتمال پیروزی ایران مقابل مصر را خیلی بالا عنوان می کند تصریح کرد: تنها در شرایطی مقابل قهرمان قاره آفریقا نتیجه را واگذار می کنیم که روز خیلی بدمان باشد در غیر این صورت می توانیم بر این تیم حتی در خانه اش غلبه کنیم و آنها را شکست دهیم.

عضو تیم ملی والیبال کشورمان، اردوی تدارکاتی در اسلونی را مطلوب ارزیابی کرد و در ادامه گفت: بازی مقابل تیمی مثل پرتغال که در لیگ جهانی حضور داشته یا تیم هایی مثل اسلونی و کرواسی که بازیکنان آن در لیگ های معتبر اروپا از جمله ایتالیا توپ می زنند شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کرد تا با آمادگی مناسب به مصاف مصر برویم.

وی تصریح کرد: تیم های حاضر در اسلونی که ما مقابل آنها بازی کردیم از فاکتور سرویس های پرش قدرتمند و پر شتاب استفاده می کردند و بازی با آنها در واقع بهترین تمرین دریافت اول فردی و گروهی برای ما محسوب می شود.

گفتنی است، تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات زیرگروه لیگ جهانی 2013 طی روزهای دهم و دوازدهم شهریور مقابل مصر در شهر قاهره بازی خواهد کرد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار