نماینده مردم چابهار، كنارك و نیكشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران با حضور سران و مقامات عالیرتبه كشورهای مختلف جهان، باوجود مخالفت های شدید دشمنان، نشانگر صلابت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، محمدیعقوب جدگال افزود: برگزاری این اجلاسیه، فرصت ویژه ای را برای نهادینه كردن ایده ها و آرمان های بلند امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، فرا روی ایران قرار داده است.
وی با بیان اینكه جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی جایگاه خوبی دارد، اظهار داشت: حضور شمار زیادی از سران بلند پایه و مقامات عالیرتبه كشورهای جهان در شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهدها، توطئه ها و فشارهای آمریكا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی را با شكست رو به رو كرد.
نماینده مردم چابهار، كنارك و نیكشهر در خانه ملت گفت: این اجلاس بحمدالله خوب آغاز شده و امید است در پایان نیز دستاوردهای سودمندی برای جمهوری اسلامی ایران و اعضای جنبش به ارمغان داشته باشد.
جدگال افزود: اجلاس غیرمتعهدها پس از سازمان ملل متحد، به عنوان دومین سازمان بین المللی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری درتحولات جهانی دارد و برگزاری آن در تهران فرصت مناسبی را برای همگرایی اعضا جهت تقویت این نقش آفرینی در امور جهانی فراهم آورده است.
وی تاكیدكرد: برگزاری اجلاس جهانی غیرمتعهدها درایران، نشانگر امنیت وثبات كشورمان است و رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی را در زمینه های مختلف به بهترین شكل به جهانیان نشان می دهد. /س

برچسب ها: اجلاس ، جنبش ، غیرمتعهدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.