به مناسبت هفته دولت43 طرح این شركت توزیع برق اصفهان با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح ها در دو دسته سامانه های جدید برای ارتقاء خدمت رسانی و دولت الكترونیك و امور فنی است.

حمید علاقه مندان افزود: 22 پست زمینی و هوایی فشار متوسط برای خدمت رسانی به 40 هزار مشترك جدید و كاهش خاموشی های ناخواسته راه اندازی شده است.

به گفته وی با راه اندازی این پست های زمینی و هوایی متوسط خاموشی های ناخواسته شبكه به 5/2 درصد كاهش می یابد.

مدیر عامل شركت توزیع برق اصفهان گفت: یكی از دغدغه ها در شركت های توزیع برق تلفات ناشی از توزیع با متوسط 15 درصد در كل كشور بوده كه در شهرستان اصفهان به 6/8 كاهش یافته است.

علاقه مندان افزود: كلانشهر اصفهان با داشتن 13 شهرك صنعتی یكی از معدود كلانشهر هایی است كه ده هزار مشترك دیماندی یا مشترك با مصرف بالا دارد.

وی با اشاره به تكمیل سامانه سمیع و افتتاح سامانه سایه و سامانه قرائت از راه دوركنتورهای برق گفت: با افتتاح این سامانه ها و سامانه های دیگر در دست اقدام تا سال 93 حدود 95 درصد از خدمات توزیع برق به صورت غیر حضوری انجام می شود.

وی افزود: سامانه سایه سامانه ارتباط دو سویه است كه در آن مشتركان با ارسال شماره اشتراك و شماره تلفن همراه خود به شركت توزیع برق می توانند قبض خود را به صورت پیامك دریافت كنند.

وی همچنین به سامانه قرائت از راه دور كنتورهای برق اشاره كرد و گفت:‌ این سامانه برای مشتركان صنعتی شهرستان ایجاد شده و اطلاعات مصرف برق آنها بدون مراجعه مامور قرائت، برای شركت ارسال می شود.

علاقه مندان با اشاره به درآمد سالانه 2 هزار و 300 میلیارد ريال از فروش انرژی برق در شهرستان خاطر نشان کرد با این رقم فقط هزینه بخش های عملیاتی به شركت های توزیع برگشت داده می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.