ترافیک فوق العاده سنگین در جاده هراز از ابتدای رودهن تا امامزاده هاشم(ع) موجب کندی در عبور و مرو شده تا جایی که در برخی نقاط این محور بطور کامل قفل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ به جهت برگزاری اجلاس سران غیر متعهد در تهران و تعطیلی این شهر به مدت پنج روز بسیاری از هموطنان تهرانی به قصد مسافرت به استان های شمالی کشور وارد جاده هراز(رودهن-آمل) شدند که متاسفانه با ترافیک سنگینی رو برو گردیدند که این مساله موجب شد تا بسیاری از مسافران از سفر منصرف و از داخل شهر رودهن و یا جاده هراز به تهران بازگردند.

این گزارش می افزاید/ ترافیک جاده هراز که از داخل شهر رودهن آغاز شده از دیشب بصورت نیمه سنگین بود که امروز به حالت سنگین درآمد.

همچنین این ترافیک موجب اختلال در عبور و مرو خودروهای درون شهری و همچنین تاکسی ها و مسافر برها در داخل شهر رودهن شده است.

رضا طاهر خانی بخشدار رودهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در این باره گفت: با توجه به شروع دور دوم مسافران در ایام تابستان و همچنین تعطیلی شهر تهران به جهت برگزاری اجلاس سران غیر متعهد شاهد مسافرت هموطنان به شهر های شمالی کشور هستیم که این مساله موجب ترافیک سنگین در شهر رودهن و محور هراز در دو روز گذشته گردیده است.

وی با بیان اینکه این ترافیک در بعضی مواقع در تردد خودروهای درون شهری رودهن از جمله تاکسی ها و مسافربر ها تاثیر داشته افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راهور در تلاش هستیم تا با نظم خاصی در روان سازی ترافیک و رفاه حال شهروندان رودهنی و همچنین مسافران اقدام نماییم .

وی درپایان گفت: قطعا بعد از پایان تعطیلات شهر تهران و زمان بازگشت مسافران، ترافیک در جاده هراز و در داخل شهر رودهن به اوج خود خواهد رسید.

گفتنی است جاده بین المللی هراز یکی از شاه راه های مهم استان تهران و کشور محسوب می شود و در روزهای غیر تعطیل در حدود 20 هزار خودرو در این محور تردد می کنند که در ایام نوروز سال جاری این رقم به بیش از 640 هزارخودرو رسید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.