ائتلاف العراقيه براي برهم زدن اتحاد عراق، ايران و سوريه، به ارتش آزاد عراق كه رياست آن را حزب سرنگون بعث برعهده دارد، چراغ سبز داده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري النخيل؛ منابع آگاه در ائتلاف "العراقيه" كه رياست آن را اياد علاوي برعهده دارد، فاش كردند كه بزودي در عراق يك ارتش تروريست تشكيل مي‌شود.

اين منابع در توضيح ادعاي خود، گفتند؛ هزاران نفر از عناصر سني، به دليل حمايت نوري مالكي از بشار اسد، تصميم گرفته‌اند تا به پيروي از سوريه، در عراق نيز ارتش آزاد تشكيل دهند.

روزنامه سياست كويت كه از دشمنان نظام جديد عراق است، نيز مدعي شد؛ بسياري از افسران بازنشسته عراق به عضويت ارتش آزاد درآمده و قصد دارند با در دست گرفتن مرزها، مانع از آن شوند تا از طريق عراق به سوريه كمك نظامي برسد.

اين روزنامه افزود: بزودي در استانهاي نينوا، الانبار، ديالي، صلاح الدين، كركوك و بغداد، ارتش آزاد عراق اعلام موجوديت خواهد كرد.

ديگر خبرها حاكي از آنست كه حزب سرنگون شده "بعث" به رياست "عزت الدوري" دسيسه گر تشكيل ارتش آزاد عراق است كه از جانب برخي دولت‌هاي عربي منطقه و براي برهم زدن اتحاد عراق، ايران و سوريه، چراغ سبز دريافت كرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار