نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت بیشتر بخش صنعت از توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان و شهرستان اراك شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک 'عباس رجایی' در دیدار با مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی در اراك افزود: زیر ساخت های ورزش حرفه ای و قهرمانی در استان مركزی فراهم شده و تنها نیازمند حمایت مالی و حضور بیشتر بخش خصوصی و صنعتی در این حوزه است.

وی بیان كرد: تیم داری و باشگاه داری از وظایف اداره كل ورزش و جوانان نیست بلكه این مهم با حضور بخش خصوصی و صنایع محقق می شود كه با وجود صنایع بزرگ و مهم در استان مركزی این موضوع دست یافتنی است.

وی اضافه كرد: وجود تعداد زیاد باشگاه ها و تیم های ورزشی ضمن افزایش انگیزه جوانان نسبت به ورزش، به اشتغالزایی و آینده موفق و روشن ورزشكاران در استان مركزی و شهرستان اراك كمك می كند.

رجایی، با تاكید بر توسعه و پیشرفت ورزش عمومی و همگانی تاكید كرد: ترویج این نوع از ورزش از وظایف وزارت ورزش و جوانان است زیرا با تحقق این امر، ضمن افزایش سطح سلامت عمومی هزینه های سنگین درمان كاهش می یابد.

وی خاطر نشان كرد: امروز ورزش در جهان به سمت تخصصی و علمی شدن پیش می رود و كشورها برای كسب مدال های رنگارنگ در مسابقات قاره ای، جهانی، بین المللی و به ویژه المپیك سرمایه گذاری كلان همراه با برنامه ریزی دقیق انجام می دهند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: شایستگی های ورزشكاران ایران اسلامی در مسابقات انفرادی المپیك 2012 لندن به همه ثابت شد و این مهم رسالت مسولان و دست اندركاران ورزش را بیش از پیش سنگین می كند.

رجایی در این نشست از حمایت مجمع نمایندگان مردم استان مركزی در مجلس شورای اسلامی از فعالیت ها و برنامه های ورزشی این استان خبرداد.

مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت های ورزشی در بخش های عمرانی، ورزشی، كلاس های آموزشی و تیم داری گفت: روند حركت ورزش این استان رو به رشد و رضایت بخش است.

'سعید ملكی' افزود: برای ارتقای جایگاه ورزش استان مركزی در كشور نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسوولان هستیم.

وی خاطر نشان كرد: با وجود زیر ساخت های ورزشی فراهم شده در شهرهای استان و نگاه به توسعه متوازن در این حوزه باید برای حضور بخش صنعت در ورزش چاره اندیشی شود./س

برچسب ها: صنعت ، استان مرکزی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.