سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی گلستان را اعلام کرد که نام سه بازیکن اصفهانی نیز در لیست به چشم می خورد.

 

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان و بر اساس گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان،این اردو از روز جمعه آغاز می شود و ملی پوشان روز های شنبه و دوشنبه آینده با تیم لیگ برتری سرخپوشان گرگان دو دیدار دوستانه برگزار می کنند.
بر این اساس مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی اسامی 26 بازیکن را برای حضور در این اردو اعلام کرد که نام افروز کربکندی ، فاطمه عادلی و زهرا کشاورز از اصفهان نیز در بین این اسامی دیده می شود.

بهناز طاهرخانی از قزوین، رویا کلاتی از خراسان رضوی، یاسمن پاکجو،سمیرا قاشیه،طنین نراقی و سمانه قاشیه از تهران، صغری فرمانی از اردبیل، مهدیه آمیغی از کرمان، مریم نامی،سپیده حاجی نسب،فاطمه عزیزی از ایلام، شهین افلاکی،صابره رحمانی از فارس، سارا ظهراب نیا، زهرا کوراوند از خوزستان، مریم رهیده از قم، شقایق روزبهانی و کوثر کمالی از مازندران، مقرب زاد حسینعلی از گیلان، سمیرا اسماعیلی از آذربایجان شرقی، مریم رحیمی از گلستان،مهسا كمالي از زنجان و سرشین کمانگر از کردستان سایر بازیکنان دعوت شده به اردوی گلستان هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.