استاندار هرمزگان گفت: نظام سلطه و دشمنان نظام اسلام نمي‌تواند اسلام واقعي و اتحاد و همدلي بين مسلمين را ببيند و سالها براي از بين بردن همگرايي بين امت اسلام و مسلمين و تبديل به واگرايي فعاليت كرده و مي‌كنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ابراهيم عزيزي در ديدار با علماي اهل سنت استان هرمزگان اظهار داشت: آنچه نظام سلطه از سال‌هاي طولاني با نگاه دشمنانه به دنبال آن بوده و تاكنون به آن دست نيافته، ايجاد فضاي وا گرايي بين جامعه معتقدين به نظام سياسي مبتني بر دين و انديشه هاي ديني، واگرايي است.

وي افزود: نظام سلطه و دشمنان نظام اسلام نمي تواند اسلام واقعي و مسلمين را ببيند و سال ها براي از بين بردن همگرايي بين امت اسلام و مسلمين و تبديل به واگرايي فعاليت كرده و مي كنند.

عزيزي گفت: دشمنان اسلام كوچكترين ظرفيت را مورد بهره برداري قرار مي دهند تا اين جبهه واگرايي را گسترش و عمق دهند كه اين تلاشي شيطاني، جنايتكارانه و دشمني با بشريت است.

وي با بيان اينكه نظام سلطه نمي خواهد مكتب اسلام رشد كند و اسلام در جايگاه مترقي خود قرار گيرد گفت: ترسيم شرايط غيرعادي و دلسردي در جامعه از ديگر اهداف مورد نظر دشمنان اسلام است كه از هر فرصتي براي دلسردي مردم نه از نظام سياسي حاكم بلكه از نظام كارآمدي اسلام استفاده مي كند.

استاندار هرمزگان گفت: در هر بخشي ممكن است تفاوت ديدگاه و اختلاف نظرهايي وجود داشته باشد اما در اين فضا كه دشمن به دنبال گسترش اختلاف و ايجاد چالش است همه در برابر اصل اسلام و انديشه‌هاي نظام اسلامي احساس مسووليت و وظيفه كنيم.

عزيزي افزود: آنچه امروز نيازمند آن هستيم مراقبت و مديريت از انديشه هاي اعتقادي ملت مان است كه راه حل مقابله و نجات از مشكلات و دشمني ها؛ ايجاد فضاي وحدت، خدمت، كار، تلاش، پيشرفت و عمران است كه در فضاي وحدت ميسر مي شود./س

برچسب ها: امت اسلامی ، نظام ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.