در حاشیه نشست خبری رئیس پلیس راهور ناجا از پلاک تشریفات با حضور سردار مومنی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز 7 شهریور ماه سردار مومنی در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب افزود: تمام محدودیت ها از فردا 8 شهریور اعمال می شود که بر این اساس محدودیت های دائمی تردد در اطراف نمایشگاه بین المللی، طول خیابان یمن چمران، یمن پروانه، طول خیابان فضل الله حد فاصل میدان دانشگاه تا خیابان شادآور در مقدس اردبیلی است.
وی با اشاره به محدودیت های دائمی تردد در معابر اطراف میدان تجریش اظهار داشت: اعمال محدودیت کامل در طول خیابان البرز کوه، انسداد کامل خیابان طاهری و کلیه فرعی های منتهی به ان و یک طرفه شدن خیابان اعجازی حد فاصل خیابان حامد به صورت شرق به غرب در این محدوده است.
* محدودیت های مقطعی  و متناسب با شرایط ترافیکی
مومنی با اشاره به محدودیت های مقطعی و متناسب با شرایط ترافیکی تصریح کرد: بزرگراه مدرس از تقاطع بزرگراه آیت الله صدر به سمت شمال، میدان قدس و میدان تجریش به سمت خیابان ولیعصر به تقاطع شهید چمران، بزرگراه شهید چمران از تقاطع بزرگراه شهید همت به سمت شمال و خیابان ولیعصر از تقاطع چمران به سمت میدان تجریش در محدوده مقطعی و متناسب با شرایط ترافیکی است.
* ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در اطراف نمایشگاه بین المللی
وی با اشاره به ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در اطراف نمایشگاه بین المللی گفت: طول بلوار فضل الله و میدان دانشگاه شهید بهشتی، ضلع شمالی و جنوبی بزرگراه شهید چمران  در مجاورت نمایشگاه بین المللی ممنوعیت توقف وسایل نقلیه است.
* ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در اطراف میدان تجریش
مومنی با اشاره به ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در اطراف میدان تجریش گفت: خیابان های طاهری، ملکی، افراز، جاودان، فلاحی و البرز در هر دو مسیر رفت و برگشت و معابر هم جوار کاخ حافظیه و میدان دربند و خیابان دربند حد فاصل میدان تا درب سنگی سعد آباد در این ممنوعیت است.
همچنین وی با اشاره به محدودیت های تردد خودروهای سنگین گفت: از ساعت 6 صبح تا 23 از 5 شهریور ماه محدودیت ها اعمال و تا پایان مراسم اجلاس ادامه دارد که این محدودیت ها در بزرگراه شهید همت به سمت شرق از بزرگراه آزادگان، بزرگراه حکیم از سه راهی دهکده به سمت شرق، جاده مخصوص کرج از آزادگان به سمت شرق، بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان صدر به سمت شمال، بزرگراه کرج تهران از آزادگان به سمت شرق، بزرگراه یادگار امام به سمت شمال، بزرگراه شهید تندگویان به سمت شمال و بزرگراه نیایش از بلوار سردار جنگل به سمت شرق از تردد خودروهای سنگین ممانعت می شود.
مومنی در ادامه بیان کرد: همکاران ما در کلیه جاده ها استقرار دارند تاامنیت جاده ها را حفظ کنند.
رئیس پلیس راهور ناجا  درخصوص برپایی اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد گفت: ایران امروز میزبان رویدادی سیاسی و دیپلماتیکی در جهان است که تاثیر گذاری این اجلاس کاملا مشهود و تمام کشورها در گیری ذهنیتشان بر پایه این اجلاس است که درهمین خصوص بیش از 120 نماینده از کشورهای جهان که نماینده 5 میلیارد تن انسان در این اجلاس حضور یافته اند.
وی در  ادامه اذعان کرد: از تمامی شهروندان پایتخت نشین در قبال صبوری مشکلاتی که در طول این اجلاس و محدودیت ها دارند تشکر ویژه ای می کنیم چرا که با مشارکت مردم و همراهی و آمادگی کامل بزرگترین رویداد سال به بهترین نحو انجام شود و ما باید در عمل تلاش کنیم تا این امنیت و ثبات و نظم پایداری اجتماعی را به جهانیان نشان دهیم. مردم عزیز که دارای فرهنگ ترافیکی بالایی هستند هر چه بیشتر به نسبت سال های گذشته این فرهنگ ترافیکی را به جهانیان نشان دهند.
رئیس پلیس راهور ناجا به تمامی رانندگان توصیه کرد: در طول مسیر رانندگی گواهینامه و کارت خودروی خود را به همراه داشته باشند چرا که همکاران ما در این ایام کنترل ویژه ای بر وسایل حمل ونقل دارند؛ در ضمن تمام مراکز شماره گذاری در طول تعطیلات باز بوده و به فعالیت خود ادامه می دهند.
وی خاطر نشان کرد: از همه ی شهروندان تقاضا می شود از تردد غیر حضوری در این مسیر ها جلوگیری کنند.
گفتنی است در پایان مراسم از پلاک تشریفات اجلاس توسط رئیس پلیس راهور ناجا رونمایی شد./ز
برچسب ها: رونمایی ، پلاک ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار