عملكرد چشمگیر و افزایش ظرفیت و بازده دستگاههای دولتی نسبت به سالهای گذشته ارتقاء یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: مجمع امور صنفی زنجان در سالهای اخیر رشد چشمگیری درحوزه های نیروی انسانی، امكانات، تجهیزات و نرم افزار و همچنین حوزه های فعالیتی داشته كه در هیچ یك از ادوار گذشته سابقه نداشته است.

كاوندی به صدور پروانه كسب الكترونیكی به عنوان یك پیشرفت و سازكار در گشایش گره های سیستم های بروكراتیكی اداری اشاره و تصریح كرد: مراجعین كمتر، خدمت رسانی را برای كارمندان و سهولت دریافت پروانه كسب را برای متقاضیان آسان می سازد.

وی به اتوماسیون بخش های مختلف اداری اصناف اشاره و اظهار کرد:در حال حاضر این مجمع با 30 نفر پرسنل در كمترین زمان امكان رسیدگی به موارد یا مشكلات مراجعین را دارد.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به استقرار نمایندگی یكی از بانك های دولتی و نمایندگی بیمه در محل مجمع جهت تسهیل امور شهروندان و مراجعه كنندگان گفت: با توجه به اجباری شدن بیمه اصناف، راهكارهای تسهیل امور مراجعین اندیشیده شده و امید است رضایت شهروندان حاصل گردد.

کاوندی تبلور فعالیت های سازمان ها و دستگاهها را در انجام فعالیتهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی دانست و خاطر نشان كرد:درمقابل تبلیغات منفی دشمنان بهترین عكس العمل ،انعكاس و تجلی خدمات نظام اسلامی و دولت نهم و دهم در رسانه ها و مطبوعات و نمایشگاهها می باشد./س

برچسب ها: پیشرفت ، عملکرد ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.