زنان باردار نيز از حملات نظاميان رژيم آل خليفه در بحرين در امان نيستند و يک جنين هشت ماهه در حمله نيروهاي امنيتي بحريني مورد حمايت نيروهاي اشغالگر سعودي به شهادت رسيد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم، يک جنين هشت ماهه در حمله نيروهاي امنيتي حکومت بحرين با نارنجکهاي گازي به محله هاي مسکوني در منطقه عذاري به شهادت رسيد.
فادي السيد گزارشگر العالم در حاليکه تصاويري از شليک گسترده نارنجکهاي گازي پخش مي شد گفت اين وضع بحرين است. دود و سرکوب بين بزرگ و کوچک تفاوت قائل نمي شود. نارنجکهاي گازي سمي باعث شد يک جنين هشت ماهه در منطقه عذاري سقط شود.
نيروهاي امنيتي حتي به کودکان نيز رحم نمي کنند و با نارنجکهاي گازي به کودکاني که در حال بازي بودند در منطقه سار يورش بردند که باعث شد شماري از آنان به مصدوميت شديد مبتلا شوند.
سرکوب در منطقه نويدرات خشن تر بود و نيروهاي امنيتي تظاهرکنندگان را با گلوله هاي ساچمه اي به رگبار بستند. تظاهرکنندگان آزادي بازداشت شدگان را خواستار بودند که شماري از معترضان زخمي شدند که حال برخي از آنان وخيم است.
سرکوبها باعث شد ساکنان منطقه درّاز ، سلم آباد و الديه جاده‌هاي اصلي را با لاستيکهاي به آتش کشيده ببندند.
تظاهرات براي ابراز همبستگي با رهبران بازداشت شده در زندانهاي حکومت بحرين به خصوص نبيل رجب رئيس مرکز حقوق بشر در مناطق مختلف ادامه دارد.
ساکنان مناطق کرزکان و نويدرات نيز ديشب با شعار «زنان ما آيه هاي پايداري هستند» تظاهرات و بازداشت مخالفان را محکوم و درخواست کردند همه بازداشت شدگان در زندانها آزاد شوند.
شعار سرنگون باد حمد از شعارهاي تظاهرکنندگان در منطقه سناهيج بود. آنان با زندانيان سياسي در بازداشت ابراز همبستگي کردند و مجازات مسئولان و در رأس آنان سلمان بن آل خليفه نخست وزير بحرين را خواستار شدند که بيش از چهل سال است بر مسند نخست وزيري تکيه زده است.
مردم سنابس نيز تظاهرات کردند و پايان اشغالگري سعودي را خواستار شدند.
ملت خواهان سرنگوني نظام است از شعارهاي تظاهرکنندگان در ستره بود.
آنها بر لزوم سرنگوني حکومت آل خليفه تأکيد کردند.
شرکت کنندگان در تظاهرات بر ادامه جنبش مردمي تا تحقق خواسته هاي بر حق و مشروعشان  تاکيد کردند.

برچسب ها: بحرین ، جنین ، باردار ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار