مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: همبستگی و اعتماد مردم ما را در مقابل تمامی مشکلات حفظ خواهد کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، مهندس مسعود حسنی در حاشیه بازدید مسئولان شهرستان سرخس از طرح های آماده افتتاح پالایشگاه در هفته دولت اظهارداشت: هفته دولت فرصتی برای یاد و گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر است زیرا تلاش های این شهیدان امروز باعث آبادانی ایران اسلامی شده است و ما را به سرمنزل اصلی می رساند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر که جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم قرار گرفته و دشمنان از طرق مختلف به دنبال فشار بیشتر بر کشورمان هستند باید کاری کنیم که بتوانیم اعتماد مردم در این برهه حساس را جلب کنیم.

حسنی با بیان این که دشمنان نظام از اول به دنبال بهانه تراشی بوده اند ادامه داد: شرایط تحریم و

انرژی هسته ای از بهانه هایی است که استکبار جهانی در راس فعالیت های خصمانه خود علیه نظام اسلامی قرارداده است.

وی با بیان این که دشمنان به طور علنی اعلام می کنند قصد بر اندازی نظام اسلامی را دارند اضافه کرد: استراتژی ما در این برهه از زمان برای غلبه بر استراتژی دشمنان جلب اعتماد و همبستگی مردم است.

این مقام مسئول اذعان کرد: زمانی اعتماد مردم را جلب کنیم تعلق خاطر به وجود خواهد آمد و بعد از آن تمامی کارها انجام می شود.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد: همبستگی، اتحاد، اعتماد و تعلق خاطرمردم ما را در مقابل تمامی مشکلات حفظ خواهد کرد.

مهندس حسنی در ادامه به فعالیت های این پالایشگاه برای مقابله با تحریم ها اشاره کرد و افزود: در بحث تحریم ها، مهندسان شاغل در این پالایشگاه با مهندسی معکوس موفق به ساخت قطعات موردنیاز صنعت نفت و گازکشورمان شده اند و به خودکفایی ساخت قطعات مورد نیاز دست پیدا کرده اند و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده اند.

مدیر عامل پالایشگاه خانگیران تاکید کرد: استفاده از حداکثر توان داخلی در ساخت قطعات مورد نیاز نشان از توجه جوانان کشورمان به بالندگی ایران اسلامی در جهان است.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: همزمان با هفته دولت 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به بهره برداری خواهد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.