رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مصاحبه جذب دانشگاه فرهنگیان از امروز آغاز شد.

اسدالله اسدی گرمارودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 50 هزار نفر اعلام شده برای جذب دانشگاه فرهنگیان از امروز  مورد مصاحبه قرار می گیرند.
وی با بیان این که از این بین 25 هزار نفر برای معلمی انتخاب می شوند ادامه داد: این افراد از طریق کنکور سراسری در دوره کارشناسی جذب دانشگاه فرهنگیان که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش است می شوند.
گرمارودی با بیان این که استقبال بسیار خوبی شده است ادامه داد: بیش از 26 هزار نفر با معدل 17 در این بخش شرکت کرده اند که 5 هزار و 300 نفر از آن ها معدل 19 تا 20 دارند.
رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در همه استان ها اداره  کل استان مهیا و مجهز شده اند و در 64 پردیس دانشگاه فرهنگیان در 3 استان مطابق اطلاعیه سازمان سنجش مصاحبه صورت میگیرد.
وی زمان مصاحبه را از امروز 7 شهریور اعلام کرد و اظهار داشت: افراد بر اساس حروف الفبا تا 14 شهریور به پردیس دانشگاه فرهنگیان استان خود مراجعه کنند و این مهلت قابل تمدید نمی باشد.
گرمارودی با اشاره به این که افراد بر اساس اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان بر اساس حروف الفبا برای مصاحبه مراجعه کنند گفت: همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری نتایج مصاحبه نیز اعلام خواهد شد./ز
برچسب ها: مرکز ، فرهنگی ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۰:۱۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۱
من كارنامه ي قبولي دارم ولي اسمم در مصاحبه نبود
Iran (Islamic Republic of)
علی بهبود
۱۳:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
من در این دانشگاه پذیرفته شده ام اما معدل من زیر 14 است آیا پذیرفته میشم یا نه
آخرین اخبار