نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد گفت: ملت ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و تحریم‌ها نیز سبب پیشرفت کشور شده است.



به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد اسماعیل‌نیا صبح امروز در نیز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از فاز اول مجتمع گلخانه‌ای در بخش کندر، اظهار کرد: ما ملتی هستیم که تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و تحریم‌ها سبب شده است ایران اسلامی در بسیاری از مسائل پیشرفت کند.

اسماعیل‌نیا افزود: در زمینه حوزه‌های نفتی قطعاً موفق بودیم و دشمنان ما فکر کردند اگر از ما نفت را خریداری نکنند ما فلج می‌شویم، ولی در عمل دیدند که هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و حتی مسئولان و ملت ایران سربلندتر از گذشته حرکت کردند و در زمینه‌های مختلف به تکنولوژی‌های جدید دست پیدا کردیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد افزود: دشمنان ایران دنبال ذلت مردم ایران هستند، در صورتی که این فکر را به گور خواهند برد.

وی همدلی و  وحدت بر محور ولایت را عامل موفقیت و پیشرفت جامعه اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با لبیک به ندای رهبر  فرزانه به جهانیان و خصوصاً  دشمنان  و در راس آنها آمریکای جنایتکار ثابت کردند که پا به پای مسئولان نظام و تا آخرین لحظه عمرشان مدافع نظام و مظلومان جهان خواهند بود.

اسماعیل‌نیا گفت: اتحاد و یکدلی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پشتوانه نظام و انقلاب است و سبب خنثی شدن ترفندهای استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر ،بردسکن و خلیل‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه دوست و برادر ماست و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در این کشور سودی برای آنان در برندارد.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری فاز نخست مجتمع گلخانه‌ای در بخش کندر شهرستان خلیل‌آباد، گفت: به منظور تکمیل این پروژه 10 میلیارد ریال تسهیلات نیاز است که امیدواریم بزودی و با کمک‌های دولتی و تسهیلات در نظر گرفته شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ کشاورزی در شهرستان خلیل‌آباد باشیم./ج1

برچسب ها: مشهد ، فرصت ، کاشمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.