كاروان های راهیان نور اعزامی از مشهد مقدس با حضور در این شهرستان از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای غرب كشور دیدن كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب گفت: این كاروان ها متشكل از 150 نفر از جوانانی بودند كه پس از حضور در این شهرستان از بارگاه احمد ابن اسحاق (ره)، پادگان ابوذر و مناطق عملیاتی شهرستان و یادمان های شهدای بازی دراز بازدید بعمل آوردند.

نادر گهواره با بیان اینكه بقعه مباركه احمد ابن اسحاق (ره) نماینده خاص امام حسن عسكری(ع) از جمله اماكنی است كه كاروان های راهیان نور از آن بازدید می كنند، تصریح كرد: امام حسن عسگری (ع) فرمودند وجود نازنین احمد ابن اسحاق برای همیشه از بوی عطر رویت حضرت مهدی (سرمست) گشته است لذا ایشان را برای زیارت آخرین ذخیره خداوند به سوی خود به سامرا فرا می خواند كه وی در مسیر حركت به سامرا در سرپل ذهاب دعوت حق را لبیك می گوید و امروز بقعه مباركه ایشان مامنی برای عاشقان امام زمان (عج) از سراسر كشور شده است.

گهواره، كاروان های راهیان نور را سفیرانی برای معرفی و نشر ارزش های دفاع مقدس به سراسر كشور دانست و اظهار داشت: اعضای راهیان نور می توانند در زمینه شناسایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی نقش مهمی ایفا كنند./س



برچسب ها: کاروان ، مشهد ، دیدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.