مسئول كاراته بانوان از عملكرد تيم ملي در مقايسه با سال گذشته ابراز رضايت و خرسندي مي كند، غافل از اينكه اين قياس، قياسي مع الفارق است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، نائب رئيس بانوان فدارسيون كاراته با ابراز خرسندي از عملكرد بانوان ملي پوش كاراته، حضور موفق امسال بانوان را در اندونزي و ازبكستان را در مقايسه با سال گذشته، فقط شايستگي در نحوه مديريت، هدايت و برنامه ريزي هاي دقيق مي داند.

البته مسئولان كاراته بايد هم بگويند كه بانوان امسال خيلي خوش درخشيدند كه انصافا هم همينگونه بوده ولي آيا كسي به مشكلات عديده اي كه تيم ملي كاراته بانوان در سال قبل با آن روبرو بوده اشاره كرده است؟

اين نهايت بي انصافي است كه بگوييم بانوان كاراته كا امسال در مقايسه با سال گذشته خوب بوده اند.

تغذيه مناسب طي اردوها، پرداخت حقوق مربيان و بازيكنان، سفر توآم با آرامش به محل برگزاري مسابقات، شركت در مسابقات تداركاتي و ... همگي دلائلي براي حضوري موفق در مسابقات جهاني و آسيايي است.

حال انكه سال گذشته شرايط كاملا معکوسي بر فضاي تيم ملي كاراته به ويژه كاراته بانوان حاكم بود.

شرايط نامطلوب اردوها در فضاي كاملأ تشنج، تغذيه نامناسب، عدم پرداخت حقوق مربيان و بازيكنان حتي هزينه اياب و ذهاب بازيكنان هم هيچگاه پرداخت نشد)، سفر طولاني و خسته كنند با اتوبوس از مالزي به كوانژوي چين محل برگزاري مسابقات نداشتن مسابقات تداركاتي قبل از اعزام، حتي نداشتن وسيله نقليه براي رفتن از هتل به سالن مسابقات و ... تحت اين شرايط آيا بايد گفت وضعيت ملي پوشان امسال بسيار بهتر از سال قبل بود؟

آيا با شرايطي كه ملي پوشان امسال داشتند جز اين هم مي شد انتظاري داشت؟

حقوق بازيكنان و مربيان قبل از اعزام به مسابقات پرداخت شد كه اين خود در انگيزه و اعتماد به نفس بچه ها تاثير بسزايي گذاشت، حمايت همه جانبه رئيس و نائب رئيس فدارسيون از كاراته كاها نويد بخش روزهاي خوب كاراته در مسابقات بود، حمايتي كه هيچگاه سال گذشته و سالهاي قبل آن ملي پوشان شاهدش نبودند.

ستمي كه به بانوان ملي پوش كاراته كا در سال گذشته شد، هيچوقت از يادها نمي رود كمي منصف باشيم هر گاه از موفقيت امسال ملي پوشان ياد مي كنيم، دلائل موفق نبودن سال گذشته را هم بيان كنيم. مغرضانه قضاوت كردن كار انسانهاي منصف نيست./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار