رئیس مرکز شماره 20 آموزش فنی و حرفه ای تهران گفت: با توجه به وجود برخی مشکلات و کاستی های موجود در این مرکز تخصیص تسهیلات ویژه به این نهاد در راستای بهبود وضعیت و ارائه خدمات مطلوب تر ضرورت دارد.

نجاتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر در جامعه مطرح است چرا که نقشی بسیار اساسی در اشتغال کارآموزان دارد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در شهرستان های رباط کریم و بهارستان به منظور ایجاد اشتغال برای افراد به مشکلات موجود در ارائه خدمات از سوی این مرکز پرداخت و تصریح کرد: در مرکز فنی و حرفه ای رباط کریم و بهارستان مشکلاتی وجود دارد که با تخصیص تسهیلات ویژه به مرکز در راستای بهبود رسیدگی به مشکلات کارآموزان و جوانان جویای کار اقدام می شود.
در ادامه ابراهیم نکو نماینده مردم شهرستان رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی عملکرد فنی و حرفه ای را موجب پیشرفت کشور در توسعه اقتصادی و تولید ملی خواند و افزود: موفقیت در مقابله با تحریم های اقتصادی و دسیسه های دشمنان این کشور جز با تولید ملی و اشتغال زایی میسر نمی شود و آموزش های فنی و حرفه ای نقشی موثر در تحقق این امر دارد.
نکو در ادامه به نقش مربیان مراکز فنی و حرفه ای نیز پرداخت و خاطر نشان کرد: مربیان با تربیت افراد ماهر و دارای مهارت اساسی ترین راه را در مسیر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ایفا می کنند./ز
برچسب ها: فنی ، حرفه ای ، مرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار