عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: بسياري از افرادي که در جلسات تفسير قرآن موسوي‌خوئيني‌ها حضور داشتند به برداشت مادي وي از آيات قرآن کريم پي برده‌ بوند و به آن اذعان داشتند.

مجتبي شاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت: نقش موسوي خوئيني‌ها در شکل‌گيري فتنه 78 و 88 که اصلاح‌طلبان آن را ايجاد کردند، قابل چشم پوشي نيست.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: بسياري از افرادي که در جلسات تفسير قرآن موسوي‌خوئيني‌ها حضور داشتند به برداشت مادي وي از آيات قرآن کريم پي برده بودند و به آن اذعان داشتند.

وي با اشاره به  دادستان شدن موسوي‌ خوئيني‌ها اظهار داشت: موسوي خوئيني‌ها به اذن ولايت فقيه دادستان شد ولي در کمال تعجب اعلام کرد که اعتقادي به ولايت فقيه ندارد.

شاکري تصريح کرد: موسوي خوئيني‌ها اعتقاد خود را پنهان کرد و مواضع دوگانه‌اي را نسبت به انقلاب اتخاذ کرد.

وي با اشاره به نقش کليدي موسوي خوئيني‌ها در فتنه 78 ، گفت: شعله‌هاي فتنه 78 از روزنامه سلام وي شروع شد و در ايجاد فتنه 88 هم نقشي کليدي و محوري داشت.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: در صدر اسلام هم از ميان ياران پيامبر(ص) شخصيت‌هايي بودند که در زمان حکومت امام علي(ع) چهره‌اي متفاوت با زمان پيامبر(ص) از خود نشان دادند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار