امسال سال بهتری برای تولید کنند گان و مصرف کنندگان بازی و نرم افزارهای اندرویدی بوده است و گوگل در حال بهبود وضعیت بازار و بهتر کردن آن به نفع خود است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تا سال پیش بیشتر ایده ها برای تولید  نرم افزار و بازی های اندرویدی بسیار خنده دار بوده در صورتی که بیشتر بازی های جذاب برای iphone و ipad تولید می شد.
بسیاری از توسعه دهندگان از گوگل به خاطر نقض حقوق کپی رایت شکایت می کردند و این امر به یکی از بزرگترین کابوس های این شرکت تبدیل شده بود، بسیاری از برنامه نویسان در نوشتن برنامه برای اندروید مردد بودند زیرا که این پلتفرم را ناامن می دانستند و معتقد بودند به راحتی امکان نقض کپی رایت در اندروید وجود دارد.
این در حالی بود که روز به روز ios در این امر پیشرفت می کرد و به برگزاری جشن ها به خاطر بالا رفتن تعداد نرم افزارهایش می پرداخت و در فکر مبارزه با کنسول های بازی بود. 
ابن امر تا امسال ضرر زیادی را به گوگل وارد کرده ولی با این وجود امسال این شرکت تصمیم به تغییر روند در کارهای خود کرده است.
وجود itunes در اپل شاید یکی از دلایل موفقیت این شرکت در فروش و تولید نرم افزار بوده ، itunes این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند نرم افزار و بازی های مورد علاقه ی خود را پیدا و دانلود کنند و همچنین برای تولیدکنندگان و به طراحان نرم افزار امکان عرضه ی راحت برنامه ها را می دهد.







 
طراحی google play شاید بی شک اقدامی مثبت برای رفع این مشکل بوده، play کابوس پیدا کردن نرم افزار و همچنین ارائه ی نرم افزار را نابود کرد.
 به راحتی با یک جستجوی کوچک می توان هر نرم افزاری را با اطلاعات کامل در play به دست آورد امکان معرفی نرم افزار های جدید نیز توسط توسعه دهندگان نیز راحتر شده است.
ارائه ی کنسول 99 دلاری برای اندروید نیز از دیگر راهبردهای مناسب و قابل توجه برای افزایش رونق بازی های اندرویدی بوده است./عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.