سرپرست حوزه هنري کردستان امروز به خبرنگار ما گفت: اين انيميشن به کارگرداني ماشاءالله محمدي فيلمساز توانمند کردستاني به هشتمين جشنواره بين المللي فيلمسازان مسلمان جهان با عنوان 'منبر طلايي' در روسيه راه پيدا کرد.




به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران

آقاي مرادي افزود: هشتمين جشنواره بين المللي فيمسازان مسلمان جهان از 16 تا  21شهريور ( 6 تا 11 سپتامبر) در شهرکازان  روسيه  برگزار  مي شود.
وي گفت: انيميشن 'سفر' اثري با مضمون ديني است که در اولين حضور خود در جشنواره هاي بين المللي موفق به حضور در بخش پاياني هشتمين جشنواره بين المللي فيلمسازان مسلمان جهان که به مدت يک هفته در شهر کازان مرکز جمهوري مسلمان نشين تاتارستان روسيه برگزار مي شود ،  شد.
سرپرست حوزه هنري کردستان افزود:  اين انيميشن که از توليدات امسال  حوزه هنري استان است   در مدت پنج دقيقه و 45 ثانيه داستان پيرمردي را روايت مي کند که در فضاي شهري و آلودگي صوتي به طرف دريا مي رود و دچار اتفاقاتي در اين مسير مي شود.
آقاي مرادي گفت:  ماشاءالله محمدي  نقاش و فيلمساز توانمند کردستاني علاوه بر موفقيت در حوزه نقاشي در رشته انيمشن نيز به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته و پيش از اين با توليد 5 انيميشن و حضور در جشنواره هاي مختلف داخلي و خارجي در زمره فيلمسازان توانمند ايران و جهان شناخته شده است./ع

برچسب ها: سنندج ، انیمیشن ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.