حسن رحیمی:

کادر فنی به موقع اعتراض کرد/ از این حرف ها متاسفم

دارنده مدال برنز وزن 55 کیلوگرم جهان گفت: کادر فنی به موقع، نسبت به زمان کم بین دو مبارزه من با حریف مغولی و کشتی گیر هندی اعتراض کرد.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: باور کنید هنوز هم در شوک شکست مقابل آمیت کومار هند هستم نمی دانم چرا بدنم کوپ کرد و نتوانستم حرکت رو به جلو داشته باشم و مثل دیدار با ناران باتار مغولی زیر گیری کنم.
 
وی ادامه داد: نمی خواهم توجیه کنم اما هنوز هم معتقدم طبق قانون فیلا زمان کافی بین کشتی اول و دوم من وجود نداشت. تصور می کردم حداقل ۱۵ دقیقه استراحت خواهم کرد اما حدود 8 دقیقه پس از کشتی با حریف مغول بلندگوی سالن اعلام کرد که باید به روی تشک بروم.
 
رحیمی با انتقاد از برخی صحبت های مطرح شده از سوی وی در روزهای اخیر در مورد گلایه اش از کادر فنی در مورد اعتراض دیرهنگام آنها به این موضوع گفت: کادر فنی زمانی که نام منرا اعلام کردند به این موضوع اعتراض کرد اما ناآشنایی مسئولان برگزاری مسابقات باعث شد من زودتر از زمان قانونی به روی تشک بروم و بسیار متاسفم برخی می خواهند مطالب غیر صحیح را به من نسبت دهند در حالیکه من همواره واقعیت را می گویم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از تک تک اعضای کادر فنی به خصوص شخص رسول خادم که در این مدت بیش از شش ماه برای من زحمت کشیدند تشکر می کنم وقتی فکر آن تمرینات بابرنامه، مرور فن های اختصاصی و جلسه های آنالیز را می کنم حسرتم برای از دست رفتن مدال المپیک صد برابر می شود خیلی زحمت کشیدم و با شکل و کلاس جدیدی از مبارزات راهی رقابتهای المپیک آماده شدم، اما نشد و بهمین دلیل از مردم و اعضای کادر فنی عذرخواهی می کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار