معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: حادثه آتش سوزی سینما هویزه زمان نصب ایزوگام و در وسعت کوچکی از پشت بام ساختمان اداری اتفاق افتاده و هیچ تأخیری در زمان افتتاح طرح رخ نخواهد داد.


حسین مسگرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: سینما هویزه مجهزترین و زیباترین سالن سینمایی کشور است که به احتمال قوی در  هفته دفاع مقدس و  یا حداکثر همزمان با دهه کرامت افتتاح می شود.
مهندس طباطبایی، نماینده موسسه سینمای شهر و ناظر طرح  تجهیز  و  ارتقای کیفیت سینما هویزه نیز  در گفتگو با خبرنگار ما وسعت محدوده آتش سوزی را 35 تا 40 متر مربع از پشت بام سینما اعلام کرد که با سرعت عمل آتش نشانی مشهد مهار شده است.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر سالن های سینما آماده پخش فیلم می باشد تأکید کرد: به دلیل برخی هماهنگی های اداری افتتاح سینما در 16 شهریورماه و یا  در دورترین زمان ،  همزمان با دهه کرامت خواهد بود.
نماینده موسسه سینمای شهر  اظهار داشت: مراسم افتتاحیه بزرگترین پردیس سینمایی کشور و افتتاحیه جشنواره فیلم سازان مستقل به صورت همزمان، در مکان سینما هویزه مشهد و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
طرح تجهیز و ارتقاء کیفی سينما هويزه مشهد يکي از بزرگ ترين طرح های بازسازي سينماي کشور است که به همت موسسه سینمای شهر  اجرا می شود. تا کنون 16 ماه از آغاز به کار این طرح گذشته و داشتن 5 سالن سینمایی ( 3 سالن دیجیتال و 35 میلی متری و 2 سالن دیجیتال) با قابلیت پخش صدای دالبی، تجهیزات لازم برای  نمایش فیلم های سه بعدی ، کافی شاپ، گالری و بخش های مختلف فرهنگی- هنری ، امکانات رفاهی نظیر صندلی های مناسب و پله برقی از ویژگی های منحصر به فرد این سینما در  کشور است. /س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.