استاد دانشگاه‌های تهران و مدرس دانشگاه صنعتی شریف گفت: اقتصاد مقاومتی که بر دو اصل تولید و مصرف بهینه استوار است در اصلاح فرآیند مصرف داخلی بسیار مؤثر و نقش‌آفرین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جواد الهی در همایش یک‌روزه مدیریت هزینه اتاق بازرگانی اردبیل افزود: در بحثی که مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح کرده در حقیقت بهینه مصرف کالا و گرایش به مصرف داخلی مد نظر بوده تا توانمندی‌ها ظهور و بروز کرده و برخی از نارسایی‌های حوزه اقتصاد داخلی برطرف شود.


الهی خطاب به تجار، بازرگانان و صنعتگران در مورد مدیریت هزینه افزود: یکی از ابزارهای موفق اقتصاد مقاومتی و کارآمد در جامعه ما گرایش به مدیریت هزینه و همچنین مصرف است که در این باب باید همه با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید راهکار مناسب و مطلوب را در پیش بگیریم.

حسین وثوقی دبیر اجرایی اتاق بازرگانی استان اردبیل نیز در این همایش گفت: در سالی که مزین به تولید ملی در کنار تقویت جبهه تولید داخلی است باید اهتمامی به توانمندسازی اقتصادی و کاستن از وابستگی‌ها داشته باشیم که به نظر می‌رسد برگزاری این همایش‌ها و ارایه گواهینامه‌های مربوط به شرکت‌کنندگان سودمند باشد./ع

برچسب ها: اردبیل ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.