مربی اسبق تیم ملی تکواندو و عضو کمیته فنی فدراسیون هفته گذشته استعفای خود را از ریاست کمیته مربیان فدراسیون تکواندو اعلام کرده که هنوز مورد موافقت مسئولان قرار نگرفته است.

 غلامحسین ذوالقدی ، دبیر فدراسیون تکواندو در همین ارتباط به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: استعفای مرتضی کریمی از ریاست کمیته مربیان فدراسیون را امروز شنیدم و هنوز علت آن را نمی دانم.

وی افزود: در هر صورت با وجود آن استعفای کریمی هنوز بررسی و مورد موافقت فدراسیون قرار نگرفته است.

وی در خصوص حضور کریمی در کمیته فنی فدراسیون تکواندو تصریح کرد: کریمی در کمیته فنی فدراسیون نیز حضور دارد اما هنوز جلسه کمیته فنی تشکیل نشده که وی نیز در این جلسه حاضر شود.

در همین ارتباط مرتضی کریمی رئیس مستعفی کمیته مربیان فدراسیون تکواندو به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چهارشنبه هفته گذشته در حضور ذوالقدری استعفایم را اعلام کردم و به هیچ عنوان به کمیته مربیان باز نمی گردم.

وی افزود: دوست دارم در عرصه مربیگری فعالیت کنم و مربی سازنده باشم و کاری به اتفاقات اخیر در تکواندو ندارم.

کریمی گفت: کار اجرایی را دوست ندارم از زمانی که مسئولان از بازی های المپیک بازگشته اند صحبتی با من نکرده اند اما من همه مصاحبه هایم در رسانه های مختلف را تأیید می کنم مشکلاتی وجود داشت که به دلیل ناهماهنگی و خوب پیش نرفتن کارها تصمیم گرفتم از کمیته مربیان استعفا دهم.

وی افزود: هنوز کمیته فنی در خصوص نتایج تیم ملی در المپیک تشکیل جلسه نداده است و به همین علت هنوز در کمیته فنی حاضر نشده ام./ق

برچسب ها: استعفا ، ریاست ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار