مهدی مهدوی کیا دویدن و سامان آقازمانی کار با توپ را از تمرین امروز آغاز کردند.

  به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ تمرين روز دوشنبه سرخپوشان در حالي اغاز شد که کاپیتان پرسپولیس امروز ابتدا برای 40 دقیقه در کلینیک باشگاه برنامه فیزیوتراپی را انجام داد و پس از آن برای دویدن در زمین حاضر شد.
 او که زیر نظر کادر پزشکی بود، ابتدا نرم دویدن را در دستور کار داشت و بعد دویدن با سرعت را انجام داد.
 سامان آقازمانی هم که دویدن در کنار زمین را از روزهای قبل آغاز کرده بود، با نظر کادر پزشکی برنامه های پلی متریک و کار با توپ را هم به تمریناتش اضافه کرد.
دکتر چشمه سری در پایان تمرین امروز در ارتباط با آخرین وضعیت این دو بازیکن گفت: مهدوی کیا با توجه به آمادگی بدنی که دارد، پیشرفت خیلی خوبی داشته است. آقازمانی هم امروز بدون مشکل کار با توپ خوبی داشت اما با توجه به اینکه آسیب دیدگی او از ناحیه رباط مچ پا است، عجله نمی کنیم ضمن اینکه خود آقازمانی انگیزه بالایی دارد.
 اعلام کادر پزشکی، علی کریمی به دلیل مسمومیت غذایی نتوانست در کنار سرخپوشان حاضر باشد.
 سوسا و امیر عابدزاده غایبان تمرین امروز بودند و کنعانی به علت همراهی تیم ملی در تمرین حضور نداشت.
تمرین امروز سرخپوشان با گرم کردن آغاز شد. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه تمرینات سرعتی با موانع را انجام می دادند و گروه دیگر کارهای کنترل توپ و پاس دادن را در دستور کار داشتند. این تمرین در دو زمان انجام شدو
مرحله بعدی تمرین، بازی فوتبال در سه گروه سبز، سفید و طوسی بود. در جریان این بازی، بازار کری و خنده و شوخی گرم بود. این تمرین با وجود شاد بودن، خیلی هم جدی بود و بازیکنان سفت و سخت تمرین کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار