مدير کل ورزش و جوانان استان قم گفت: چهار طرح ورزشي همزمان با هفته دولت در قم به بهره برداري مي‌رسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، عباس جهان‌بيني اظهار کرد : اداره ‌کل ورزش و جوانان اکنون بالغ بر 20 پروژه نيمه تمام دارد که با حمايت‌هاي مسئولان استان و وزارت ورزش و جوانان با جديت و پيگري‌هاي مستمر در حال تکميل هستند.
جهان بینی در ادامه به برنامه‌هاي هفته دولت اشاره کرد و ياد آور شد : در راستاي توسعه سرانه فضاهاي ورزشي قم و همچنين تامين نياز ورزش استان قم به اماکن و فضاهاي ورزشي بيشتر، چهار طرح در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسند که اين طرح‌ها شامل زمين چمن مصنوعي روستاي خاوه در بخش کهک، زمين فوتبال روستاي دستجرد در بخش خلجستان، سالن ورزشي روستاي قلعه چم در بخش سلفچگان و نمازخانه ورزشگاه 15 هزار نفري يادگار امام است.
وي با اشاره به ديگر طرح‌هاي در دست اقدام توسط اين اداره کل، ادامه داد: طرح‌هايي شامل مجموعه ورزشي جواد الائمه منطقه نيروگاه داراي زمين چمن مصنوعي، زورخانه و استخر هم اکنون توسط اين اداره کل در دست اقدام است.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم همچنين به يکي ديگر از طرح‌هاي ورزشي در دست اقدام اين اداره کل اشاره کرد و بيان داشت : تکميل و تجهيز مجموعه ورزشي شهداي هفتم تير جنب عوارضي اتوبان قم - تهران از مصوبات سفر مقام معظم رهبري بوده که تا پايان سال مورد بهره‌برداري انجام مي‌پذيرد./س
برچسب ها: قم ، طرح ورزشی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.