شاخص اعتبارات دهیاری های استان زنجان در دولت خدمتگزار نسبت به دولت قبل از آن 659 درصد رشد دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر كل امورروستایی استانداری زنجان با اشاره به اینكه در دولت نهم و دهم بیش از290 میلیارد ریال اعتبار به دهیاریهای استان زنجان اختصاص یافته است،گفت:این در حالی است كه در دولت هشتم تنها 44 میلیارد ریال اعتبار به دهیاریهای این استان تخصیص یافته بود.

بیگدلی به افزایش 76 درصدی خرید ماشین آلات مورد نیاز دهیاریهای استان زنجان در دولت خدمتگزار نسبت به دولت پیش از آن اشاره کردوافزود: دردولت نهم و دهم 540 دستگاه انواع ماشین آلات خریداری و در اختیاردهیاران قرار گرفته است.

وی پیشرفت 216 درصدی تأسیس دهیاری در مناطق مختلف استان زنجان در دولت نهم و دهم نسبت به دولت هشتم را یادآور شد و تصریح کرد:درحال حاضر 504 دهیاری در روستاهای بالای 50 خانوار این استان فعالیت می كنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینكه 80 درصد روستاهای استان زنجان دارای ساختمان دهیاری هستند، ادامه داد: احداث ساختمان دهیاری در روستاهای استان زنجان در اولویت كاری قرار گرفته و خرید ماشین آلات و احداث غسالخانه در روستاها در اولویتهای بعدی قرار دارد.

بیگدلی جمع آوری پسماند روستاها، ‌خرید خودروی كامیونت و غیره را از اهم وظایف دهیاران برشمرد و خاطر نشان کرد: برای توسعه و آبادانی روستاهای استان زنجان برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است./س

برچسب ها: رشد ، شاخص ، اعتبارات ، دهیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.