عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل از برگزاری نشست غیر متعهدها در ایران اسلامی به لرزه افتاده و بسیار دل‌نگران است.

قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود تمامی دولت‌های استکباری از مدتها قبل درصدد آن بودند که کشور به سمت‌و سویی هدایت شود تا اجلاس غیر متعهدها در تهران برگزار نشود.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش دیپلماسی و فشار آمریکا و صهیونیسم بر ناامن جلوه دادن تهران برای برگزاری اجلاس، به فضل الهی ، تدابیر مقام معظم رهبری و همت دلسوزان نظام شاهد برگزاری نشست و ورود پادشاهان ، روسای جمهور، نخست‌ وزیران و مقامات بلندپایه کشورهای عضو به محل اجلاس هستیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به القای فضای تحریم‌های جدی از سوی کشورهای استکباری علیه ایران بطور حتم سناریوی منزوی کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است.

احمدی لاشکی خطاب به دبیرکل سازمان ملل عنوان داشت: بان‌کی‌مون باید با عقلانیت سیاسی و عدم توجه به اظهارات و تهدیدات اسرائیل در شانزدهمین اجلاس کشورهای غیرمتعهدها در تهران شرکت کند تا بتواند به وظیفه ذاتی خود عمل کرده باشد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی شهر تهران و ورود فوق‌العاده مسافران به مازندران بویژه به غرب استان اظهار داشت: مسئولان باید در حوزه‌های برنامه‌ ریزی و طرح و بودجه با تخصیص اعتبارات ویژه به استان نسبت به فراهم سازی زیرساخت‌ های رفاهی و خدماتی اقدام کنند تا مسافران لذت ببرند و میزبانان دچار مشکلات و سختی نشوند.

وی افزود: نمایندگان مازندران در مجلس طی برگزاری نشست‌های مختلف با ریاست مجلس شورای اسلامی و دستگاههای اجرایی مصمم هستند تا اثرات ناشی از حضور بیش از حد مسافران نظیر گرانی، تورم و ترافیک، افت فشار برق و کمبود آب با اتخاذ راهکارهای عملیاتی و جامع رفع شود.

احمدی لاشکی افزود: ورود گردشگران و مسافران با مازندران بایستی از نگاه نهدیدی به فرصت‌ سازی و درآمدزایی برای میزبانان با حفظ و رعایت فرهنگ اصیل بومی منطقه تبدیل شود./س

برچسب ها: دل نگرانی ، اسرائیل ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.