نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به شكست اقدامات خصمانه اروپا و غرب علیه ایران اسلامی گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران بیانگر شكست خط تحریم و انزوا علیه ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان حجت اسلام و المسلمین سیداحمدمیر عمادی روز دوشنبه   اظهار داشت : حضور سران و نمایندگان 120 كشور جهان در اجلاس غیر متعهدها در ایران ، ثابت كرد كه ایران اسلامی نه تنها منزوی نشده بلكه نفوذ جمهوری اسلامی ایران در جهان روز به روز در حال گسترش است.

وی برگزاری این اجلاس در تهران را یك رویداد مهم سیاسی و بین‌الملل در ایران برشمرد و افزود: این اجلاس بزرگترین مجمع بعد از سازمان ملل است كه جمهوری اسلامی ایران برای مدت سه سال ریاست آنرا عهده دار است.

حجت‌الاسلام میرعمادی این اجلاس را فرصتی برای آشنایی سای كشورهای جهان با ایران و مشاهده پیشرفت‌های آن دانست و گفت:این اجلاس شرایط ارتقا مناسبات و مبادلات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی با دیگر كشورها را برای ایران اسلامی فراهم می كند.

وی همچنین با اشاره به تبلیغات مسموم غرب و رژیم اشغالگر قدس علیه ایران بیان داشت:حضور سران و نمایندگان 120 كشور جهان در این اجلاس سبب شرمندگی آمریكا و رژیم صهیونیستی شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.