مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد را راهی برای قطع ید استکبار جهانی ذکر کرد.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندرانگفت دشمنان با هجمه های مختلف ایران را در تحریم قرار می دهند و انشاء الله ایران اسلامی با ایمان قوی و اعتقاد راسخ و رهبری های مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و همت مسئولین و حضور ملت عزیز ، سرافراز و سعادتمند خواهد شد.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور خاطرات و خدمات ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر است و بزرگترین درسی که از این هفته می توان گرفت، ولایتمداری ، ولایت پذیری و خدمتگزاری است و این شهیدان با تبعیت از امام بزرگوار و خدمات خالصانه نام خودشان را جاوید کردند و بر هر ایرانی لازم است ادامه دهنده راه این شهیدان باشد.

سهرابی افزود: خدمت خالصانه و احساس مسئولیت و خدمت به مردم بزرگترین وظیفه هر کارمند و خدمتکار به جامعه بوده که باید در طول خدمت استمرار یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بازرسی از طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن در امامزادگان آغاز شد.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به اهمیت اجرای طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن در امامزادگان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان در 120 امامزاده این طرح آغاز شده و تاکنون هفت هزار و 500 نفر در این طرح در سنین مختلف از هفت سال به بالا شرکت کرده و در حال آموزش زیر نظر مربیان مجرب هستند.

وی افزود: طبق سهمیه در امامزادگان استان باید 10 هزار نفر برای تربیت حافظ تحت پوشش این طرح قرار بگیرند و از همه علاقمندان برای حضور و شرکت در این طرح دعوت شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.