استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران، قدرت پوشالی استکبار جهانی را درهم می‌شکند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،حاتم نارویی افزود : با اشاره به اینکه کشورهای غربی و استکباری با ترس از برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران، سعی دارند افول و زوال خود را با تبلیغات منفی و سیاه نمایی توسط رسانه‌های وابسته و دستگاه‌های جاسوسی خود بپوشانند و جمهوری اسلامی ایران را در برگزاری اجلاس این جنبش ضعیف و ناموفق جلوه دهند

وی شرایط حساس ایران در منطقه و دخالت آمریکا و دیگر کشورهای غربی را در امور سیاسی برخی کشورهای همسایه و منطقه، برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد را نشان دهنده اقتدار و دیپلماسی قوی جمهوری اسلامی ایران دانست.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان افزود : با هماهنگی و نزدیک‌تر شدن اعضای جنبش عدم تعهد، این جنبش می‌تواند قدرت بیشتری از خود در جهان بروز دهد.
نارویی با بیان اینکه گستردگی و تعدد زیاد اعضای این جنبش در شرایط حساس کنونی و دخالت‌های سلطه طلبانه استکبار و کشورهای غربی، فرصت مناسبی برای طرح مسائل جدید است افزود: به طور کلی جنبش عدم تعهد در موقعیت حاضر نظام بین‌الملل از اهمیت رسانه‌ای و تبلیغاتی بالایی برخوردار است که می‌توان از طریق تونل تبلیغاتی و رسانه‌ای با توجه به اهمیت به افکار عمومی در تاثیرگذاری بر تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌های بین‌المللی از آن بهره برد.
وی تصریح کرد: دوره سه ساله ریاست جمهوری اسلامی ایران بر جنبش عدم تعهد از درخشان‌ترین و موفقیت آمیزترین دوره‌های این جنبش خواهد بود که به لحاظ دیپلماسی  بسیار ارزشمند است و قدرت پوشالی استکبار جهانی را درهم می‌شکند.
استاندار سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به گسترش موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران در جهان، منشأ نهضت‌ها و بیداری جهان اسلام است که به همین دلیل مورد توجه دنیا قرار گرفته و به عنوان یک الگوی تمام عیار برای همه ملت‌های آزادیخواه جهان تبدیل شده است. /س

برچسب ها: اجلاس ، عدم ، تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.