مربی تیم ملی گفت: برای ما در مسابقات ترکیه عملکرد ملی پوشان مهمتر از کسب نتیجه آنهاست.

مهران بهنام فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نمایندگان ایران 11 و 12 شهریور در مسابقات لیگ جهانی ترکیه به میدان می روند با توجه به نزدیکی رقابت های جهانی فرانسه (اول آذر) لیگ جهانی ترکیه از سطح بالایی برخوردار خواهد بود و تیم های اروپایی با ترکیب کاملتری در این مسابقات به میدان می روند.

وی تصریح کرد: به طور قطع عملکرد ملی پوشان در مسابقات ترکیه مهمتر از کسب نتیجه در آن است و معتقدم کاراته کاها با عملکردشان در این پیکارها باید خود را به تیم ملی و مربیان تحمیل کنند.

بهنام فر افزود: سومین مرحله اردوی تیم ملی از 4 شهریور آغاز شده و ملی پوشان تا زمان اعزام به رقابت های ترکیه (9 شهریور) در اردو تمرین خواهند کرد.

وی گفت: در این اردو هفتاد درصد برروی کارهای فنی و کاراته و 30 درصد برروی تمرینات بدنسازی کار می کنیم و در حالیکه دو مرحله قبل بیشتر کارهای بدنسازی و قدرتی انجام می شد در این مرحله از اردو، تمرینات برروی پولیوتریک و چابکی متمرکز است مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: رقابت های ترکیه می تواند ملاک ارزیابی خیلی خوبی از عملکرد تک تک ملی پوشان باشد تا نزدیک اصلی تیم را برای مسابقات جهانی فرانسه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: پس از این مسابقات (لیگ جهانی ترکیه) تعدادی از اردونشینان ریزش خواهند کرد اینکه نفرات جدیدی به اردو دعوت شوند بستگی به عملکرد آنها دارد اما فعلاً چنین تصمیمی نداریم.

کاپیتان اسبق تیم ملی در مورد بخش تیمی کاراته کشورمان گفت: کاراته ایران توانایی سکونشینی در کومیته تیمی مسابقات جهانی را دارد برخلاف سایر کشورها که از یک یا دو بازیکن همطراز برخوردارند معتقدم ما در این بخش تیمی یکدست داریم که می تواند نتایج خوبی در مسابقات جهانی رقم بزند.

گفتنی است، مربیان و ملی پوشان طی دو نوبت راهی مسابقات لیگ جهانی ترکیه می شوند البته مربیان 10 شهریور و ملی پوشان 9 شهریور آماده اعزام خواهند بود.

لازم به ذکر است حبیب اله ناظریان، علیرضا کتیرایی، مهران بهنام فر، تورج ساسانی، فریبا بداغی، غلامرضا دباغیان و محسن آشوری تیم ملی را در این سفر همراهی خواهند کرد./ق

برچسب ها: بهنام فر ، کاراته ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار