نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیر متعهدها در تهران شرایط حضور مقتدرانه ایران را در جهان فراهم می كند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، علوی با اعلام این مطلب گفت: برگزاری این اجلاس گامی مهم در ارتقاء جایگاه انقلاب اسلامی ایران در محافل بین المللی است.
وی افزود : دشمنان ایران با فشارها و تحریم‌هایی كه وارد كرده اند به دنبال تغییر موضع ایران در جهان هستند برگزاری موفقیت آمیز این اجلاس نشان دهنده قدرت ایران در عرصه بین الملل است.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اشاره به اینكه نتایج این اجلاس، ضعف دشمنان ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت گفت: با برگزاری این اجلاس كشورهای بیدار منطقه با روحیه جدید و با اعتماد به نفس بیشتر راه خود را ادامه خواهند داد و زمینه‌های مقابله با نظام سطله را فراهم می كنند.
وی این اجلاس را فرصتی مناسب برای شناخت كشورهای منطقه از ایران و مشاهده توانمندی ها و امكانات این كشور از نزدیك بیان كرد و گفت: این عامل كمك بر توسعه روابط دو جانبه و تقویت نقش بین المللی جمهوری اسلامی ایران است. /س




برچسب ها: اجلاس ، قدرت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.