با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی چهار خطه کردن دو قطعه از محور یاسوج - سمیرم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی چهار خطه کردن دو قطعه از محور یاسوج - سمیرم آغاز شد.
با حضور کورش امیدی‌پور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دو قطعه از جاده ترانزیتی یاسوج به سمیرم اصفهان عملیات اجرایی آن آغاز شد.
امیدی‌پور در آیین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار داشت: پروژه چهار بانده کردن مسیر یاسوج به سمیرم از پروژه‌های حیاتی این استان است و اجرای این پروژه در سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر آغاز شده است.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای احداث این دو قطعه به طول 9 کیلومتر، 155 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
امیدی‌پور با بیان اینکه این پروژه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های استان است که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شده، تصریح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که تا پایان کار دولت دهم این پروژه به سرانجام برسد.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین یادآور شد: 25 پروژه در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ‌زنی شد که 23 پروژه با اعتبار 60 میلیارد و 150 میلیون ریال افتتاح و دو پروژه با اعتبار 195 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شدند.
وی تصریح کرد: از پروژه‌های افتتاحی هشت مورد آبرسانی روستایی، هفت پروژه در بخش کشاورزی، چهار پروژه آموزشی و چهار پروژه ساماندهی گلزار شهدا می‌باشد.
وی گازرسانی به سه روستا و چهار بانده کردن دو قطعه در مسیر یاسوج به سمیرم را از پروژه‌های کلنگ‌زنی برشمرد./س

برچسب ها: پروژه ، چهار ، خطه ، یاسوج ، سمیرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.