ستاره ها همیشه مثل سابق نمی درخشند در مستطیل سبز هم اگر ستاره ای حتی عملکرد خوبی نداشت شایسته نیست فراموش شود و جایی در تیمی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ابراهیم میرزاپور گلر سابق تیم ملی که پس از جدایی از شهرداری تبریز و در آستانه حضور در گهر زاگرس از این تیم کنار گذاشته شد، به تازگی نیز پس از حضور در تیم سنگ آهن از آن تیم نیز خط خورد.

مسئولان تیم ها آمادگي نداشتن فنی میرزاپور را دلیل این خط خوردگی دانستند، بحث ما این نیست که چرا یک بازیکن ناآماده جذب هیچ تیمی نمی شود بلکه این است که چرا باید در ورزش فوتبال ما شرایط برای یک ستاره با تجربه حضور در جام جهانی به گونه ای شود که نه تنها در تیم های لیگ برتر بلکه در تیم های دسته یک نیز جایی نداشته باشد.

میرزاپور سابقه حضور در تیم های فولاد خوزستان استقلال اهواز، استیل آذین، سایپا، پیکان قزوین و شهرداری تبریز را در کارنامه خود داشته است.

وی در رقابت های جام جهانی 2006 آلمان نیز در سه دیدار به عنوان گلر تیم ملی ایران درون دروازه این تیم حضور داشته است.

میرزاپور از جمله بازیکنان ملی پوشی است که در تیم های سرخابی حضور نداشته است وی حضور نداشتن در این دو تیم را نامطلوب دانسته و معتقد بوده است که اگر با پیراهن سرخابی ها به میدان می رفت حالا شرایط بهتری داشت.

میرزاپور ستاره بود حتی اگر حالا فرصت درخشیدن نداشته باشد و حتی اگر خودش این فرصت را از خود گرفته باشد./ق

برچسب ها: ستاره ، فوتبال ، میرزاپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار