صلح پایدار ، ویژه برنامه ای است از گروه اطلاع رسانی و امورمجازی رادیو قرآن که به مناسبت شانزدهمین اجلاس بین المللی سران کشورهای غیرمتعهد با رویکرد قرآنی تهیه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن , در این ویژه برنامه سعی شده در 5 برنامه ده دقیقه ای  اهداف و  عملکرد جنبش و نقش ایران در بیداری کشورهای اسلامی ؛ محور عدالت در بحث های مطرح شده و شانزدهمین اجلاس  بین المللی سران عدم تعهد و همچنین محور صلح  به همراه  محور اقتصادی و ظرفیت های فرهنگی جنبش بررسی شود.
در برنامه صلح پایدار مدیریت مشترک جهانی در قالب کارشناسی و گزارش با حضور اساتید آگاه در این زمینه بررسی و دنبال می شود . 

سید رضا صالحی( معاون پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک و استاد دانشگاه ) ، رضا اسلامی ( استاد حقوق و عضو هیأت علمی دانشگاه شهیدبهشتی ), محمد مهدی مفتح ( عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و استاد دانشگاه ) و نازیلا خیابانچیان ( عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب )از جمله  کارشناسانی هستند  که در این برنامه به مساله  ایران و جنبش عدم تعهد پرداخته اند.


در بخش گزارشی نیز شهربانو دلبری ( مدیر گروه تاریخ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ) ضیاءالدین صبوری ( مدرس دانشگاه و دبیر انجمن علمی روابط بین الملل )به  مساله عدالت محوری, صلح پایدار, ایران و بیداری اسلامی می پردازند.برنامه "صلح پایدار" کاری از گروه اطلاع رسانی و امورمجازی رادیو قرآن است که از شنبه 5 شهریور ساعت 9:50 صبح به مدت 5 روز از شبکه رادیویی قرآن روی آنتن می رود . 

فاطمه گنجی تهیه کنندگی و شفیقه مافی ، نویسندگی و سردبیری برنامه "صلح پایدار  را برعهدا دارند و رضا کاشفی گوینده این برنامه است. /ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار