امام جمعه شهرستان فیروزكوه گفت: اقتصاد مقاومتی راهكار اساسی عبور از تحریم ها و شكست توطئه های دشمنان در زمانه حاضر است.

حجت الاسلام 'عبدالعلی استیری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به تاكیدات مؤكد مقام معظم رهبری به در پیش گرفتن شیوه اقتصاد مقاومتی، اظهارداشت: امروز بحث تحریم ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار جدی است و دشمن تمامی قوای خود را در این زمینه مجتمع و متمركز كرده است.

وی با بیان اینكه امروز دیگر بحث گزینه نظامی و جنگ سخت مطرح نیست، تصریح كرد: اگر لحظه ای غفلت كنیم و گوش به فرمان سكاندار هوشمند نظام نباشیم، یقینا شكست خواهیم خورد و دشمن به اهداف شوم خود دست خواهد یافت.

امام جمعه فیروزكوه خاطرنشان كرد: به فرموده مقام عظمای ولایت 'الان وضعیت ما وضعیت خوبی است و از این مرحله نیز خواهیم گذشت'، اما هوشیار باشیم كه تحریم ها همه جانبه است و معاندان، جدایی مردم از نظام را نشانه رفته اند.

وی هشدار داد: دشمنان با برنامه ریزی بر روی نیروهای انسانی، ابزار و تجهیزات، محروم نمودن ایران از فناوری های نوین، ایجاد مشكلات متعدد در نهادهای پولی، سرمایه ای و انتقال پول از سایر كشورها به ایران و . . . هوشمندانه وارد كارزار شده اند و در مقابل، ما نیز باید هوشمندانه این موضوع را مدیریت كنیم.

حجت الاسلام استیری افزود: اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران فرصت بسیار ارزشمند و مغتنمی است تا ایران را در مقابل دشمنان، به اهداف خود نزدیك تر نماید.

وی تصریح كرد: تقویت جایگاه كشور در سطح بین الملل، تقویت حل مسالمت آمیز مساله هسته ای ایران، بی اعتبار نمودن ادعای انزوای ایران و در مقابل، تضعیف موقعیت دشمنان انقلاب و در راس همه آنها آمریكا و صهیونیسم جهانی، از جمله دستاوردهای مهمی است كه برگزاری این اجلاس می تواند به ارمغان بیاورد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزكوه در خاتمه خاطرنشان كرد: بحمدالله به رغم تبلیغات سوء دشمنان و تبلیغ عدم سفر مقامات عالی رتبه كشورهای عضو به ایران، آمارها حاكی از استقبال چشمگیر اعضاء در سطوح مختلف است كه قطعا شكست مفتضحانه دیگری برای مستكبران خواهد بود. /س

برچسب ها: اقتصاد ، توطئه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.