فرماندار شهرستان فیروزكوه گفت: برگزاری اجلاس كشورهای عضو جنبش عدم تهعد در تهران، خنثی كننده توطئه های شوم دشمنان در منزوی نمودن ایران است.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها درتهران، اظهار داشت: این اجلاس كه در سطوح كارشناسان، وزرای امورخارجه و سران كشورها در تهران برگزار می شود، از جهات مختلف حائز اهمیت است .

وی با بیان اینكه برای نخستین بار است كه ایران اسلامی میزبان اجلاسی با این كمیت، كیفیت و موقعیت می شود، گفت: بسیاری از كشورهای استكباری و در راس آنها آمریكای جنایتكار، از طریق رسانه ها و بوق های تبلیغاتی خود منزوی بودن ایران را تبلیغ كرده و می كنند و لذا برگزاری این اجلاس بار دیگر خنثی كننده توطئه های دشمنان است .

فرماندار فیروزكوه افزود: همواره دول استكباری و صهیونیسم بین الملل در تلاشند تا بر خلاف آنچه در كشور ساری و جاری است و وحدت و همدلی در گوشه گوشه این مملكت موج می زند، شرایط جامعه را متاثر از تحریم ها و فشارهای بین المللی در اذهان عمومی القاء كنند و بنابراین برگزاری این اجلاس در مقطع كنونی، از اهمیت فراوانی برخوردار است .

وی ادامه داد: طرح مسائل منطقه ای، بین المللی و مطالبات ایران، تاثیرات ناشی از حضور سران كشورها در ایران و اثبات امنیت، اتحاد، همدلی و پیشرفت های كشور به رغم هجمه های سنگین دشمنان، سایر اهدافی است كه از برگزاری این اجلاس دنبال می شود .

افشار نادری خاطرنشان كرد: برگزاری آبرومند و شایسته این اجلاس یك رسالت ملی است و آحاد جامعه بخصوص شهروندان استان تهران بایستی در این راستا، برقراری امنیت و عدم بروز مشكلات در جهت دستیابی به اهداف، تلاش وافری از خود به نمایش بگذارند .

وی با اشاره به سفر احتمالی میهمانان و خبرنگاران خارجی به شهرستان های استان، تصریح كرد: باید شرایط را در جهت تقویت فضای همدلی مهیا نماییم و همگان از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، اجرایی، انتظامی و . . . دست به دست هم داده و از آمادگی كامل برخوردار باشند .

فرماندار فیروزكوه پیش بینی تدابیر لازم در مقوله امنیت (به عنوان مهمترین مساله)، ارائه خدمات شایسته از سوی دستگاه های خدمات رسان به شهروندان، روستائیان و مسافران، مراقبت ویژه از بازار (با حضور همه اصناف، تامین مایحتاج مورد نیاز مردم، مشخص بودن لیست كشیك ها و . . . ) و تدبیر امكانات برای مناطق گردشگری را از مهمترین مسائل در این ایام برشمرد و ابراز امیدواری كرد با فراهم كردن شرایط لازم و ایده آل و به دور از هر گونه التهاب بتوانیم میزبان شایسته ای برای میهمانان خارجی و دستیابی به اهداف نظام باشیم./س 

برچسب ها: اجلاس ، توطئه ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.