گزارش هواشناسی حاکی از آن است که آسمان پایتخت بعد از ظهر امروز کمی ابری همراه با افزایش ابر در ارتفاعات رعد و برق و بارش پراکنده و وزش باد است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت آلاینده های ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده و از میزان غلظت آلاینده های منواکسید کربن و دی اکسید گوگرد کاسته شده است.
بنابراین گزارش در میزان غلظت آلاینده ازن تغییری ملاحظه نمی گردد. به این ترتیب میانگین غلظت تمامی آلاینده ها به غیر از ایستگاه های اقدسیه، شادآباد، پارک سلامت و قلهک به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در سایر ایستگاه ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم است.
این گزارش حاکیست به دلیل اینکه شاخص کیفیت هوا برای آلاینده دی اکسید نیتروژن عدد بالای 200 را در نظر گرفته است در تحلیل و پیش بینی ایستگاه های  که مقدار اطلاعات آن کمتر از 200 است منظور نمی شود.
بر اساس این گزارش آسمان پایتخت کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر در ارتفاعات رعد و برق و بارش پراکنده و وزش باد است و به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوای به غیر از مناطق پر تردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند./ف
برچسب ها: کمنر ، رعد ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار